Η αύξηση της ταχύτητας των πλοίων με παράλληλη εγκατάλειψη της στρατηγικής των χαμηλών ταχυτήτων (slow steaming) των πλοίων κρύβει κινδύνους σύμφωνα με τον αναλυτή της Pimco, Peter Sand. Όπως αναφέρεται πολλοί εξετάζουν την αύξηση της ταχύτητας των πλοίων, ώστε να μεγιστοποιήσουν έτσι τα κέρδη, καθώς το κόστος καυσίμων μειώθηκε από τα 600 δολ. ο τόνος στα 330 δολ. ο τόνος, κατά τους τελευταίους έξι μήνες πολλοί. Για την Bimco, όμως, δεν φαίνεται μια βελτίωση της θεμελιώδους ισορροπίας της αγοράς ξηρού φορτίου τον επόμενο χρόνο.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr