Το δρομολόγιο του πλοίου θα είναι Πειραιάς- Σύρος- Μύκονος- Εύδηλος- Καρλόβασι- Βαθύ- Χίος- Μυτιλήνη- Λήμνος- Καβάλα και θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα. Κατ' αυτό τον τρόπο, πέραν της σύνδεσης της Ικαρίας και της Σάμου με τον Πειραιά, η σύνδεση επεκτείνεται με το ίδιο πλοίο σε όλο τον Βορειοανατολικό νησιωτικό άξονα που περιλαμβάνει τη Χίο, τη Μυτιλήνη και τη Λήμνο, καταλήγοντας στην Καβάλα.
Το Επιβατηγό - Οχηματαγωγό "Νήσος Μύκονος", που ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα το 2005, είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας, με δυνατότητα μεταφοράς 1.915 επιβατών και 418 οχημάτων, και ταχύτητα 28 κόμβων Η ανάληψη του δρομολογίου αυτού, είναι για την Hellenic Seaways τιμή και συνάδει απόλυτα με την εταιρική της φιλοσοφία να δίνει προτεραιότητα στην παροχή άριστων υπηρεσιών φιλοξενίας και εξυπηρέτησης τόσο των επιβατών της, όσο και των τοπικών κοινωνιών των δεκάδων προορισμών της.
Το κόστος
"Η απόφαση αποκαθιστά την ομαλή λειτουργία του ακτοπλοϊκού δικτύου στο Βόρειο Αιγαίο, στο οποίο είχαν εντοπιστεί προβλήματα, με πλημμελείς εκτελέσεις δρομολογίων το προηγούμενο χρονικό διάστημα" αναφέρει ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας.
Ειδικότερα, και μετά τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, την πρόσκληση ενδιαφερόμενων πλοιοκτητών και την προσφορά της εταιρείας με την επωνυμία HellenicSeaways,ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου αποφάσισε την ανάθεση στην προαναφερόμενη εταιρεία για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Βαθύ Σάμου και επιστροφή».
Στη σχετική σύμβαση με την εταιρεία, προβλέπεται η εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα, έναντι μισθώματος 93.825 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», που αποτελεί πλοίο κατηγορίας Α΄. Η ισχύς της σύμβασης εκτείνεται από 24/9/2014 μέχρι την έναρξη της εκτέλεσης δρομολογίων με τακτική δρομολόγηση ή μέχρι την σύναψη σύμβασης αποκλειστικής εξυπηρέτησης ή μέχρι την προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού. Διευκρινίζεται ότι το χρονικό διάστημα, σε κάθε περίπτωση, δε δύναται να υπερβαίνει τους τρεις μήνες από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
Στη σύμβαση, μεταξύ άλλων, προβλέπεται ότι η εταιρεία θα πρέπει να πληρεί τις απαιτήσεις στα θέματα ασφαλείας, υγιεινής, ενδιαίτησης επιβατών και πληρώματος, καθώς και ότι η σύνθεση και οι όροι εργασίας πληρώματος θα είναι σύμφωνοι με την ισχύουσα νομοθεσία. Για την καλή εκτέλεση των όρων της παρούσας σύμβασης η ανάδοχος, εκτός των άλλων, κατέθεσε εγγυητική επιστολή.
Σημειώνεται ότι το πλοίο «Νήσος Μύκονος» θα αντικαθίσταται σε έκτακτες περιπτώσεις, μετά από έγκριση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, μόνον από άλλο πλοίο της εταιρείας, ανάλογης κατηγορίας και προδιαγραφών. Επιπλέον, προβλέπεται η δυνατότητα για τροποποιήσεις, εφόσον έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών.
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι για την κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των Ψαρών η εταιρεία Hellenic Seaways δεσμεύτηκε για την εκτέλεση μιας προσέγγισης την εβδομάδα, χωρίς επιδότηση, στο πλαίσιο του δρομολογίου Πειραιάς- Χίος- Μυτιλήνη με το πλοίο ΑΡΙΑΔΝΗ, μέχρι τις 16/10. Το δρομολόγιο αυτό αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας προκήρυξης για τις γραμμές αυτές, όταν και θα αποκατασταθούν για όλο το έτος οι συγκοινωνιακές ανάγκες των νησιών στην ευρύτερη περιοχή.
Με αφορμή την υπογραφή της σχετικής απόφασης ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, δήλωσε τα εξής:
"Έχω τονίσει σε κάθε ευκαιρία ότι αποτελεί εθνικό και προσωπικό καθήκον να κάνω ό, τι είναι δυνατόν για τη βελτίωση του ακτοπλοϊκού μας δικτύου. Η διασύνδεση μεταξύ των νησιών του Βορείου Αιγαίου που είχε διαταραχθεί το προηγούμενο χρονικό διάστημα, πλέον, αποκαθίσταται άμεσα και με ένα στόχο: τη συνέπεια και την ταχύτητα στην εξυπηρέτησή τους, ώστε να ενισχυθεί ξανά η αναπτυξιακή προοπτική των νησιών αυτών".
Γ.Α.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr