Σύμφωνα με ακτοπλοϊκούς παράγοντες, η αίτηση της Minoan, την οποία είχε προαναγγείλει η διοίκησή της, είναι καθ’ όλα νόμιμη και η νομοθεσία δεν προβλέπει την έκδοση της σχετικής άδειας από τον αρμόδιο υπουργό, ει μη μόνο εάν τα χαρτιά του πλοίου δεν είναι σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία.
Οι ίδιοι παράγοντες, πάντως, θεωρούν ότι η κίνηση της Minoan Lines, θυγατρικής του ομίλου Grimaldi, εντάσσεται στη στρατηγική πίεσης που ασκεί ο ιταλικός όμιλος, προκειμένου να υποχρεώσει πρωτίστως την ΑΝΕΚ και δευτερευόντως την Attica Group να υποχωρήσουν από τις θέσεις που έχουν "χτίσει" όλα αυτά τα χρόνια στην Αδριατική, όπου ο ίδιος διεκδικεί μεγαλύτερα μερίδια αγοράς.
Επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η αναγγελία και μόνο της δρομολόγησης πλοίου από πλευράς Minoan Lines στη γραμμή των Χανίων στενεύει τα περιθώρια ελιγμών στη συγκεκριμένη γραμμή από την ΑΝΕΚ, γεγονός που ουσιαστικά σημαίνει επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τη χανιώτικη εταιρεία.
Σε κάθε περίπτωση, με τη διαδικασία που ακολούθησε η Minoan Lines και στο βαθμό που στο μεταξύ δεν μεταβληθούν οι συνθήκες, η έλευση του "Ikarus Palace" στα Χανιά εντείνει τον ανταγωνισμό και, όπως έχει υποστηρίξει κατά καιρούς η ηρακλειώτικη εταιρεία, αναβαθμίζει τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς όφελος των καταναλωτών.
Υπενθυμίζεται ότι είναι η τρίτη προσπάθεια της Minoan Lines, θυγατρικής του ομίλου Grimaldi, να κατέβει στα Χανιά κόντρα στην ΑΝΕΚ, τη μοναδική εταιρεία που εξυπηρετεί τη γραμμή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr