Πρόκειται για τις γραμμές Πειραιάς- Κάλυμνος- Κως- Νίσυρος- Τήλος- Σύμη- Ρόδος, Πειραιάς- Αστυπάλαια- Κάλυμνος- Κως- Νίσυρος- Τήλος- Ρόδος και Πειραιάς- Πάτμος- Λειψοί- Λέρος- Κάλυμνος- Κως- Σύμη- Ρόδος.
Και οι τρεις γραμμές εξυπηρετούνται σήμερα από την Blue Star Ferries, ενώ τo σύνολο των εγγυητικών επιστολών, που ανέρχονται στις 221.000 ευρώ, κατέπεσαν υπέρ του Δημοσίου.
«Έκπτωτη δεν είναι η εταιρεία, αλλά η διαδικασία του υπουργείου Ναυτιλίας», δήλωσε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ, Γιάννης Αβραντίνης, και προανήγγειλε προσφυγή στη δικαιοσύνη για το θέμα, προκειμένου, όπως είπε, η εταιρεία να κατοχυρώσει τα νόμιμα δικαιώματά της, ώστε να μην καταπέσουν οι εγγυητικές επιστολές της.
Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές από τη ΝΕΛ, η «Σι Λινκ Φέρρις» κέρδισε τον διαγωνισμό για τις τρεις γραμμές με την καλύτερη προσφορά τον Οκτώβριο του 2012 και θα τις εκτελούσε με τα πλοία της από τις αρχές Νοεμβρίου του 2012 έως τον Οκτώβριο του 2013".
Οι ίδιες πηγές, ανέφεραν ότι το υπουργείο Ναυτιλίας, ενώ θα έπρεπε να είχε καλέσει τη «Σι Λινκ Φέρρις» ως τελική μειοδότρια από τις αρχές Απριλίου και να της αναθέσει τις συγκεκριμένες γραμμές, αυτό δεν έγινε ποτέ, με το αιτιολογικό ότι ανταγωνίστρια εταιρεία, είχε προσφύγει στη δικαιοσύνη, ισχυριζόμενη ότι η ΝΕΛ και η «Σι Λινκ Φέρρις» είναι υπό πτώχευση και ότι κακώς έλαβε μέρος στον διαγωνισμό.
Σημειώνεται, επίσης, ότι η «Σι Λινκ Φέρρις» έχει καταθέσει εδώ και καιρό στην αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Ναυτιλίας για τις άγονες, πιστοποιητικό από το πρωτοδικείο της Μυτιλήνης και του Πειραιά, με το οποίο έχει βεβαιωθεί ότι δεν τελεί υπό πτώχευση.
Έτσι η διοίκηση της «Σι Λινκ Φέρρις» που απέστειλε εξώδικο στο υπουργείο Ναυτιλίας στα μέσα Αυγούστου για το θέμα, εκλήθη από την αρμόδια επιτροπή για τις άγονες γραμμές, μία εβδομάδα μετά να υπογράψει τη σχετική σύμβαση.
Ταυτόχρονα, το υπουργείο Ναυτιλίας είχε αναθέσει την εκτέλεση των συγκεκριμένων γραμμών στην ανταγωνίστρια εταιρεία μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου.
Έπειτα από αυτό το γεγονός, η «Σι Λινκ Φέρρις» αρνήθηκε να υπογράψει τη σχετική σύμβαση και εκλήθη να δώσει εξηγήσεις σε πενταμελή επιτροπή του υπουργείου στα τέλη Σεπτεμβρίου.
Στελέχη της, κατά την ακρόαση, ισχυρίστηκαν ότι πρόκειται για εμπαιγμό της εταιρείας και ότι ουσιαστικά η «Σι Λινκ Φέρρις» καλείτο να εκτελέσει τα συγκεκριμένα δρομολόγια μόνο για τον μήνα Οκτώβριο, δηλαδή τον τελευταίο μήνα της σύμβασης.
Μάλιστα στελέχη της ανέφεραν ότι αυτό έγινε αφού είχε περάσει το κερδοφόρο διάστημα Ιουνίου-Ιουλίου-Αυγούστου και ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία είχε καρπωθεί τα σημαντικότατα καλοκαιρινά έσοδα και από τις τρεις γραμμές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr