Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρίας, « ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών στο α’ εξάμηνο του 2013 διαμορφώθηκε σε ευρώ 73,7 εκατ. έναντι ευρώ 83,2 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, γεγονός που οφείλεται, κυρίως, στη διακοπή δραστηριοποίησης (από τον Οκτώβριο του 2012) στην Ενδοκυκλαδική γραμμή και στη γραμμή του ανατολικού Αιγαίου. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της Μητρικής ανήλθε σε ευρώ 64,3 εκατ. έναντι ευρώ 69,3 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2012.
Μικτά αποτελέσματα
Ως αποτέλεσμα των ενεργειών που αναφέρθηκαν παραπάνω, το κόστος πωληθέντων του Ομίλου για το α’ εξάμηνο του 2013 διαμορφώθηκε σε ευρώ 72,3 εκατ. από ευρώ 85,3 εκατ. τη συγκρίσιμη περίοδο, ενώ σε επίπεδο Εταιρείας ανήλθε σε ευρώ 63,8 εκατ. από ευρώ 72,2 εκατ. Τα μικτά αποτελέσματα του Ομίλου για το α’ εξάμηνο του 2013 ανήλθαν σε κέρδη ευρώ 1,4 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 2,1 εκατ. Αντίστοιχα, τα μικτά αποτελέσματα της Μητρικής διαμορφώθηκαν σε κέρδη ευρώ 0,4 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 2,9 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2012.
EBIτDA
Επιπροσθέτως, σημαντική βελτίωση κατά 43,3% παρουσίασαν τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου τα οποία ανήλθαν για το α’ εξάμηνο του 2013 σε ζημιές ευρώ 5,5 εκατ. έναντι ευρώ 9,8 εκατ., ενώ το EBITDA της Μητρικής δια-μορφώθηκε σε ζημιές ευρώ 5,0 εκατ., έναντι ευρώ 8,7 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2012.
Καθαρά αποτελέσματα
Τέλος, τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας για α’ εξάμηνο του 2013 βελτιώθηκαν κατά 21,2% καταγράφοντας ζημιές ευρώ 19,3 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 24,4 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2012, ενώ αντίστοιχα, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους της Μητρικής διαμορφώθηκαν σε ζημιές ύψους ευρώ 18,5 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 22,7 εκατ. τη συγκρίσιμη περίοδο.
Η βελτίωση των αποτελεσμάτων του α’ εξαμήνου του 2013 αντανακλά τον περιορισμό του λειτουργικού κό-στους και την αποτελεσματικότερη διαχείριση του στόλου του Ομίλου. Παράλληλα, στο πλαίσιο της αξιοποί-ησης των ευκαιριών που παρουσιάζονται, στο τέλος του α’ εξαμήνου, ναυλώθηκαν δύο πλοία της ΑΝΕΚ σε εταιρείες του εξωτερικού, γεγονός που αναμένεται να ενισχύσει τα αποτελέσματα και τις χρηματοροές του β’ εξαμήνου του 2013.
Η μεταφορική κίνηση κατά τη θερινή περίοδο σε συνδυασμό με τη σταθεροποίηση των τιμών των καυσίμων δημιουργούν τις προϋποθέσεις για σταδιακή ανάκαμψη. Ωστόσο, τα σωρευμένα προβλήματα του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας και γενικότερα της ελληνικής οικονομίας και η συνέχιση της ύφεσης, δεν αφήνουν περιθώρια για εφησυχασμό και απαιτούν περαιτέρω προσπάθειες σε στρατηγικό επίπεδο.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr