Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας η μείωση των εσόδων για το έτος αποδόθηκε στην μείωση του αριθμού των πλοίων του στόλου και των συμπιεσμένων των ναύλων του ξηρού χύδην φορτίου. Παρά το γεγονός ότι η ζήτηση συνέχισε να αυξάνεται το 2012, λόγω της ανάγκης για πρώτες ύλες από τις αναπτυσσόμενες χώρες, η υπερπροσφορά πλοίων επηρέασε αρνητικά τα ποσοστά σε όλους τους τομείς των dry bulk carriers..
Πιο συγκριμένα η εταιρία κατέγραψε:
-Έσοδα ΗΠΑ $ 13,2 εκατομμύρια (2011: US $ 33,2 εκατομμύρια)
-Aρνητικό EBITDA ΗΠΑ $ 0,2 εκατομμύρια (2011: US $ 16,9 εκατομμύρια θετικό EBITDA)
-Καθαρές Ζημίες ΗΠΑ 14,2 εκατομμύρια δολάρια πριν από μη ταμειακά στοιχεία (2011: US $ 1,1 εκατομμύρια)
- Καθαρές Ζημίες ΗΠΑ $ 20,7 εκατομμύρια (2011: US $ 30,4 εκατομμύρια)
- Mείωση του ακαθάριστου χρέους από $ 88.200.000 στις 31 Δεκεμβρίου 2011 σε ΗΠΑ $ 82.300.000 στις 31 Δεκεμβρίου 2012 με αποτέλεσμα η καθαρή δανειακή θέση να διαμορφώνεται σε 34.600.000 δολάρια από $ 40,100,000 στις 31 Δεκεμβρίου 2011
Σύμφωνα με την εταιρία «η καθαρή αύξηση του στόλου των dry bulk αναμένεται να επιβραδυνθεί το 2013 και κυρίως το 2014, ως αποτέλεσμα της φθίνουσας πορείας στα βιβλία παραγγελιών και των υψηλών επίπεδων διάλυσης πλοίων, δεδομένου ότι περίπου το 13% του παγκόσμιου στόλου dry bulkείναι πάνω από 20 ετών, ενώ στο τρέχον βιβλίο παραγγελιών για παράδοση το 2015 τα νούμερα είναι αμελητέα.
«Ως εκ τούτου, ακόμη και αν αναμένουμε μια ενδιαφέρουσα αγορά για το 2013, παραμένουμε συγκρατημένα αισιόδοξοι για τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές του κλάδου μας» καταλήγει η εταιρία.