Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking, μέσα σε 40 μέρες οι Ελληνες εφοπλιστές απέκτησαν 40 πλοία επενδύοντας 453,4 εκατ. δολάρια, ενώ το 2012 είχαν αγοράσει 19 πλοία επενδύοντας 402 εκατ. δολάρια.
Το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, καθώς αγοράστηκαν 27 από 8 το 2012, ενώ δεν μεταβλήθηκε ιδιαίτερα η στάση τους απέναντι στα τάνκερ και τα πλοία μεταφοράς κοντέινερ.
Στα bulk carriers ο ελληνικός εφοπλισμός επένδυσε 284,5 εκατ. δολάρια, στα τάνκερ 133 εκατ. και στα κοντέινερ 35,7 εκατ. δολάρια.
Διεθνώς το 30% των αγορών πλοίων ξηρού φορτίου έχει γίνει από Έλληνες, οι οποίοι έχουν επίσης απορροφήσει το 19% των τάνκερ και το 27% των κοντέινερ. Τα πρώτα δέκα ναυτιλιακά έθνη σε αυτό το πρώτο διάστημα του 2013 αγόρασαν 154 πλοία, συνολικής αξίας 1,721 δισ. δολ., ενώ το 2012 είχαν αλλάξει χέρια 83 πλοία αξίας 1,122 δισ. δολαρίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr