Όπως είπε, με το νομοσχέδιο δεν μεταβάλλεται το καθεστώς της ετήσιας δρομολόγησης και διατηρείται στους δύο μήνες η δυνατότητα διακοπής των δρομολογίων, προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες ετήσιας επιθεώρησης όπως ισχύει από το 2001.
Η διακοπή των δρομολογίων, πέραν του διμήνου, θα επιτρέπεται με βάση τις αλλαγές που προωθεί το ΥΝΑ, ύστερα από γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ( ΣΑΣ ) και υπό την προϋπόθεση ότι οι συγκοινωνιακές ανάγκες της γραμμής θα καλύπτονται από άλλα δρομολογημένα πλοία. Ψευδές, επίσης, χαρακτήρισε ο υπουργός την κατάργηση των ΣΣΕ στον χώρο της ακτοπλοΐας. Υποστήριξε ότι ο ίδιος κατά τη διάρκεια της τελευταίας απεργίας της ΠΝΟ έκανε συγκεκριμένες προτάσεις και προχώρησε σε ουσιαστική διαμεσολάβηση, με αποτέλεσμα ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας να καλέσει την ομοσπονδία σε διαπραγματεύσεις για την υπογραφή ΣΣΕ.
Τέλος, ο κ. Μουσουρούλης χαρακτήρισε ανακριβη΄τα όσα αναφέρονται στην ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ περί αυθαίρετων αποφάσεών του στην αύξηση της τιμής των εισιτηρίων. Ανέφερε συγκεκριμένα ότι από το 2002 που απελευθερώθηκαν οι τιμές των εισιτηρίων εξαιρέθηκαν οι άγονες γραμμές στις οποίες το κράτος καθορίζει την ανώτατη δρομολόγηση. Σύμφωνα με τον κ. Μουσουρούλη, παρά την κατάσταση που υπάρχει στην ακτοπλοΐα, το κρατικό ναυλολόγιο αναπροσαρμόστηκε ύστερα από τρία χρόνια σταθερότητας, κατά 2,4%, ακριβώς στο ποσοστό που αντιστοιχεί στην αύξηση του περυσινού ΔΤΚ όπως ορίζει ο νόμος. Πρόκειται, είπε ο ΥΝΑ, για μία αύξηση που σε ελάχιστες περιπτώσεις υπερβαίνει τα 2 ευρώ, ενώ οι εταιρείες είχαν υποβάλει στο υπουργείο αιτήματα για μεγαλύτερα ποσοστά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr