Τα οφέλη θα είναι μεγάλα γιατί εκτός από το μεταφορικό έργο θα δημιουργηθούν στην περιοχή επιχειρήσεις ελαφριάς μεταποίησης και συναρμολόγησης που θα δημιουργήσουν ακόμη περισσότερες θέσεις εργασίας. Έτσι παλαιότερα είχε αναπτυχθεί η Ολλανδία. Για να επιτευχθεί αυτό επιβάλλεται να ελαχιστοποιηθούν οι πάσης μορφής γραφειοκρατικές διαδικασίες. Οι όποιες καθυστερήσεις ανεβάζουν πολύ το κόστος.
Το γεωγραφικό πλεονέκτημα στις μεταφορές από την Άπω Ανατολή το είχε πάντα η Ελλάδα αλλά μας έλλειπε η σιδηροδρομική σύνδεση του Ικονίου με το Θριάσιο Πεδίο που είχε αρχίσει από την δεκαετία του 1990 αλλά δεν είχε ολοκληρωθεί.
Το ΝΕΕ αισθάνεται δικαιωμένο επειδή για πολλά χρόνια, από το 1999 ακόμη, υποστήριζε την δυνατότητα της εξέλιξης του Πειραιά ως διαμετακομιστικό κέντρο και όχι μόνο ως τοπικό λιμάνι. Αυτό το προέβαλε τελευταία στο περίπτερό του στη Διεθνή Ναυτιλιακή Έκθεση «ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ» τον Ιούνιο του 2012 αναδεικνύοντας τον πολύ μικρότερο χρόνο πρόσβασης σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης μέσω Πειραιώς. Επισήμανε επίσης την δυνατότητα ανάπτυξης της Ελλάδας μέσω της γενικότερης θαλάσσιας οικονομίας και των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων.
Ευχόμαστε και προσδοκούμε να συνεχιστεί αυτή η επωφελής για τη χώρα δημιουργική κινητικότητα και σε άλλους τομείς της Ελληνικής οικονομίας, που άπτονται και του τομέα της Ναυτιλίας, όπως την δημιουργία του λεκανοπεδίου ως οικονομικό και ναυτιλιακό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου. Την ανάπτυξη της χώρας ως ποιοτικό θέρετρο προσελκύοντας αναβαθμισμένο τουρισμό. Να γίνει ανταγωνιστική η Ακτοπλοΐα για να εξυπηρετούνται οι νησιώτες και ο νησιωτικός τουρισμός. Να αναπτυχθεί το homeporting των κρουαζιερόπλοιων. Να γίνει η Ελλάδα χώρα προσέλκυσης σκαφών αναψυχής κ.α. Όλα αυτά δημιουργούν συνέργιες που θα ωφελήσουν πολύ την πατρίδα μας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr