Τα καθαρά αποτελέσματα όπως εμφανίζονται στις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις παρουσιάζουν κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας 6,7 εκατ. ευρώ (2,3 εκατ.). Η μείωση της λειτουργικής κερδοφορίας του ομίλου (EBITDA) οφείλεται κυρίως στη μεγάλη αύξηση της τιμής των καυσίμων κατά περίπου 50% έναντι του περυσινού α΄ εξαμήνου που επιβάρυνε τα ενοποιημένα αποτελέσματα κατά περίπου 10,5 εκατ. ευρώ. Στα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2006 περιλαμβάνονται κέρδη 13,0 εκατ. από την πώληση πλοίων και 7,1 εκατ. από την πώληση μετοχών της HellenicSeaways και άλλων χρεογράφων.
Τα οικονομικά στοιχεία του α΄ εξαμήνου 2006 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2005 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 30η Ιουνίου 2006, καθαρή θέση των μετόχων της εταιρείας 324,6 εκατ. (389,1 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2005), ταμειακά διαθέσιμα 193,0 εκατ. (84,4 εκατ. στις 30 Ιουνίου 2005) και πάγια στοιχεία αξίας 742,3 εκατ. (1.146,9 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2005).
Στα καθαρά αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2006 περιλαμβάνονται αποσβέσεις ύψους 16,5 εκατ. (18,8 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2005) και χρηματοοικονομικά έξοδα 11,9 εκατ. (έναντι 13,1 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2005).
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2006 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα, στη Βαλτική θάλασσα, στη Βόρειο θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με οκτώ πλοία Superfast, επτά πλοία Blue Star και δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo). Τον Μάρτιο 2006, ο όμιλος Blue Star επώλησε το επιβατηγό catamaran Seajet 2 και τον Απρίλιο 2006 ο στόλος της Attica Group μειώθηκε κατά τρία πλοία Superfast που δραστηριοποιούντο στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας στη Βαλτική θάλασσα.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία Superfast V, Superfas tVI, Superfast XI και Superfast XII μετέφεραν 188.183 επιβάτες (μείωση 8,9%), 43.705 φορτηγά οχήματα (μείωση 16,8%) και 35.904 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 12,2%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες με μερίδιο αγοράς 24,5% και μερίδια 19,2% στα φορτηγά οχήματα και 22,0% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το α΄ εξάμηνο του 2006.
Η μείωση του μεταφορικού έργου των πλοίων Superfast στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας, οφείλεται κυρίως στη μείωση των ταξιδιών της Superfast Ferries κατά 9,3% στις γραμμές αυτές.
Ο όμιλος Blue Star είχε παρουσία στην Αδριατική θάλασσα με δύο πλοία κατά το α΄ εξάμηνο του 2006. Το μεταφορικό έργο των πλοίων Blue Star 1 και Blue Horizon το α΄ εξάμηνο 2006 ανήλθε σε 92.825 επιβάτες (αύξηση 0,8% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2005), 10.856 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 10,1%) και 21.174 φορτηγά οχήματα (αύξηση 26,0%).
Στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας ο Όμιλος Attica δραστηριοποιήθηκε στο α΄ εξάμηνο 2006 με δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo) και μέχρι την πώλησή τους στην AS Tallink Grupp τον Απρίλιο 2006 με τρία πλοία Superfast (Superfast VII, Superfast VIII, Superfast IX). Κατά το α΄ εξάμηνο του 2006 τα δρομολόγια των πλοίων μειώθηκαν κατά 14% έναντι του α΄ εξαμήνου 2005. Το μεταφορικό έργο των πλοίων ανήλθε σε 37.930 επιβάτες (μείωση 52%), 11.231 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 52%) και 30.267 φορτηγά οχήματα (μείωση 21%).
Στη σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα, ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε με το πλοίο Superfast X, έναντι δύο πλοίων (Superfast IX και Superfast X) το αντίστοιχο α΄ εξάμηνο του 2005. Κατά το α΄ εξάμηνο του 2006 τα δρομολόγια μειώθηκαν κατά 42,2% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2005. Το μεταφορικό έργο στη γραμμή αυτή ανήλθε σε 49.233 επιβάτες (μείωση 37,4% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2005), 15.702 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 19,7%) και 14.480 φορτηγά οχήματα (μείωση 21,8%).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr