Σύμφωνα με τον ΟΛΠ , η ικανοποίηση των πιστωτών και του ΝΑΤ θα προέλθει από το αναμενόμενο τίμημα της εκποίησης, το οποίο φυσικά ο οργανισμός θα καταθέσει άμεσα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.
Οι προηγούμενοι διαγωνισμοί κρίθηκαν άγονοι, καθώς δεν υπήρξε αγοραστικό ενδιαφέρον.
Η τιμή εκκίνησης του νέου διαγωνισμού θα είναι χαμηλότερη κατά 20% από τον προηγούμενο και δεν μπορεί να υπάρξει περαιτέρω μείωση.
Στην περίπτωση που και αυτός ο διαγωνισμός κριθεί άγονος η διοίκηση του ΟΛΠ δηλώνει ότι θα εξετάσει όλες τις πτυχές του θέματος, πάντα σύμφωνα με το νόμο.
Τα πλοία που πρόκειται να εκποιηθούν είναι το ΝΤΑΛΙΑΝΑ, ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ, ΜΑΡΙΝΑ, ΡΟΜΙΛΝΤΑ, ΜΙΛΕΝΑ, ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ και ΡΟΔΑΝΘΗ τα οποία σύμφωνα με απόφαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του ΟΛΠ Ν.2881/2001, έχουν κριθεί επικίνδυνα και επιβλαβή.
Η τιμής εκκίνησης για το «Δημητρούλα» και το «Μιλένα» που θα εκποιηθούν στις 31/05 είναι 1.021.600 ευρώ και 765.000 ευρώ αντίστοιχα.
Την 01/06 θα εκποιηθούν το πλοίο «Νταλιάνα» με 766.000 ευρώ το «ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ» με 1.702.400 ευρώ ενώ στις 02/06 το «Ροδάνθη» με 1.106.400 ευρώ και το «Ρομίλντα» με 783.200 ευρώ. Τέλος στις 03/06 θα βγεί σε διαγωνισμό το «Μαρίνα» με 1.047.200 ευρώ.
Σημειώνεται ότι η επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας με σειρά αποφάσεων της, έχει απορρίψει όλες τις αιτήσεις αναστολών κατά των αποφάσεων της Ο.Λ.Π. Α.Ε., τις οποίες είχε υποβάλει η εταιρεία G.A. Ferries του εφοπλιστή Γερ. Αγούδημου.
Όσοι επιθυμούν να υποβάλλουν προσφορά θα πρέπει να παραλάβουν το σχετικό φάκελο από τον ΟΛΠ, δεδομένου οτι η επιλογή αναδόχου θα γίνει 10 ημέρες μετά τη δημοσίευση της προκήρυξης στον ημερήσιο Τύπο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr