Οι Ελληνες εφοπλιστές εμφανίζονται να έχουν υπογράψει συμφωνίες για 29 πλοία συνολικής χωρητικότητας 2,18 εκατ. dwt και αξίας 1,07 δισ. δολαρίων. Ωστόσο, για τα 15 από τα 29 συμβόλαια δεν έχει γίνει γνωστό το ύψος των επενδύσεων αλλά από τις τιμές της αγοράς, εκτιμάται ότι αγγίζει τα 900 εκατ. δολ.
Πρώτα στις προτιμήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών παραμένουν τα φορτηγά με 15 παραγγελίες συνολικής χωρητικότητας 1,07 εκατ. dwt, ενώ στη δεύτερη θέση έχουν περάσει πλέον τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με 10 παραγγελίες συνολικής αξίας 503 εκατ. δολαρίων, ξεπερνώντας τα δεξαμενόπλοια που κυριαρχούσαν τα προηγούμενα έτη.
Tο 2010 οι Ελληνες πλοιοκτήτες είχαν προχωρήσει σε 250 παραγγελίες πλοίων χωρητικότητας 26,66 εκατ. dwt και αξίας 7,6 δισ. δολαρίων, με την υποσημείωση ότι για 105 συμβόλαια δεν είχαν γίνει γνωστές οι αξίες τους. Ειδικότερα, οι Ελληνες εφοπλιστές έκλεισαν συμβόλαια για την κατασκευή και αγορά 154 πλοίων ξηρού φορτίου συνολικής χωρητικότητας 13,69 εκατ. dwt. Ακολουθούσαν τα δεξαμενόπλοια με 68 παραγγελίες συνολικής χωρητικότητας 11,6 εκατ. dwt και στην τρίτη θέση βρέθηκαν τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με 21 παραγγελίες και συνολική μεταφορική ικανότητα 1,18 εκατ. dwt. Επίσης έγιναν παραγγελίες για πέντε δεξαμενόπλοια μεταφοράς αερίου καθώς και για δύο επιβατηγά πλοία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr