Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Πιο αναλυτικά το 2010 τα ελληνικά εμπορικά πλοία 'ηταν 2.121 συνολικής χωρητικότητας 41.67 εκ. κοχ έναντι 2.090 πλοίων το 2009 χωρητικότητας 39.6 εκ. Ωστόσο τον Ιανουάριο έφυγαν ο συνολικός αριθμός υποχώρησε στα 2.098 με απώλεια ( μετά από τις αποχωρήσεις και τις προσθήκες) 30 πλοία. Προφανώς όμως προστέθηακν μεγαλύτερα πλοία με το τονάζ να αυξάνεται στα 43.38 εκ. κοκ.
Στις αρχές του έτους ο ελληνικός εμπορικός στόλος αποτελείτο από 601 φορτηγά, 560 δεξαμενόπλοια, 727 επιβατηγά και 233 διαφόρων άλλων τύπων. Στα τέλη Ιανουαρίου τα φορτηγά είχαν υποχωρήσει στα 589, τα δεξαμενόπλοια στα 546 ενώ αυξήθηκαν τα επιβατηγά στα 729 και τα διαφόρων τύπων στα 234
Παράγοντες της αγοράς τόνιζαν πως η μείωση του στόλου οφείλεται και στην δυσαρέσκεια εφοπλιστών όσον αφορά την πολιτική που ακολουθείται όσον αφορά την διάσπαση των υπηρεσιών του πρώην υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Όσον αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ελληνικού εμπορικού στόλου, πάνω από 30 ετών είναι 835 πλοία, από 25 έως 30 ετών 151, από 20-25 ετών 165, άπό 15 -20 ετών 141, από 10-15 ετών 231, από 5 έως 10 ετών 315 και έως 5 ετών 260 πλοία.