Είναι αξιοσημείωτο πως η εταιρεία μέχρι τις 10 Μαΐου είχε ένα Vlcc και ένα Suzemax, ενώ τότε παρέλαβε ένα Suzemax και ακολούθησε ένα Suezmax στις 3 Ιουνίου και ένα Vlcc στις 25.
Είναι αξιοσημείωτο πως η εταιρεία μέχρι τις 10 Μαΐου είχε ένα Vlcc και ένα Suzemax, ενώ τότε παρέλαβε ένα Suzemax και ακολούθησε ένα Suezmax στις 3 Ιουνίου και ένα Vlcc στις 25.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι επέκτεινε τo πιστωτικό της όριο στην Nordea από τα 150 εκ. δολ στα 200 εκ , ενώ έδωσε στην δημοσιότητα τους όρους χρονοναύλωσης του Vlcc “Alexander the Great” στην Shell, σύμφωνα με τους οποίους ο ημερήσιος ναύλος θα καθορίζεται από το μέσο μηνιαίο ναύλο ττου Baltic Dirty Tanker Route 3 για την διαδρομή Περσικός-Ιαπωνία. Επίσης οτιδήποτε πάνω από αυτό θα το μοιράζεται εξ ίσου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr