Επίσης, προβλέπεται ότι το 17% των παραγγελιών των capes ενδέχεται να ακυρωθεί. Πάντως, όπως επισημαίνεται, ο κλάδος είναι απόλυτα εξαρτημένος από τις διαθέσεις της Κίνας όσον αφορά τις εισαγωγές σιδηρομεταλλεύματος και απομένει να φανεί τι τιμές θα εξασφαλιστούν κατά τις διαπραγματεύσεις που έχουν ξεκινήσει.
Υπενθυμίζεται ότι η Dahlman Rhose “βλέπει” το μέσο ημερήσιο ναύλο για τα capesize να διαμορφώνεται το 2010 στα 45.000 δολάρια από 38.000 που ήταν το 2009. Αυτή τη στιγμή ο εν ενεργεία στόλος capesize έχει συνολικό τονάζ 169,7 εκατ. dwt, και μέσο όρο ηλικίας τα 11,6 χρόνια, με το 50% του στόλου να έχει ηλικία έως 10 έτη.
Όσον αφορά τις εισηγμένες, για την Dryships προτείνει διακράτηση, για την Diana Shipping αγορά, με τιμή στόχο τα 22 δολάρια, για την Excel Maritime διακράτηση, για την Free Seas αγορά, με τιμή-στόχο τα 3 δολάρια, για την Genco αγορά, με τιμή-στόχο τα 30 δολάρια, για τη Navios Maritime Holdings αγορά με τιμή-στόχο τα 8 δολάρια, για την Paragon αγορά με τιμή-στόχο τα 6 δολάρια, για τη Safe Bulkers αγορά με τιμή στόχο τα 10 δολάρια και για τη Star Bulk αγορά με τιμή στόχοι τα 6 δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr