Στο πλαίσιο της καμπάνιας πραγματοποιείται προβολή των ξενοδοχείων αυτών, με στόχο να ενισχυθούν οι πολυεπίπεδες προσπάθειες των Ελλήνων επιχειρηματιών στον τουρισμό, στην πορεία της χώρας προς μια υγιή και με όρους ποιότητας αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.
Απόρροια τέτοιων συνεργειών είναι η δημιουργία περιβάλλοντος με ένα καλύτερο επίπεδο συνεργασίας των ξενοδοχείων με τα τουριστικά γραφεία, σε μια περίοδο με πολλαπλές προκλήσεις στην ελληνική και διεθνή οικονομία.
Στο πλαίσιο αυτό δίνεται η δυνατότητα σε αυτά τα ξενοδοχεία να παρουσιάσουν το προϊόν τους και να δικτυωθούν αποτελεσματικά μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας της Ομοσπονδίας.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Ένας από τους στόχους της καμπάνιας είναι να δικτυωθούν τα τουριστικά γραφεία έτσι ώστε να επιλέγουν να συνεργάζονται με αυτά τα ξενοδοχεία. Νιώθουμε την υποχρέωση να στηρίξουμε τις προσπάθειες των ελληνικών τουριστικών γραφείων που εκπροσωπούμε, στον ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς μόνο με τη συσπείρωση των δυνάμεών του ο οργανωμένος τουρισμός μπορεί να προσφέρει αναπτυξιακά οφέλη στον ελληνικό τουρισμό, την ώρα μάλιστα που προβαίνει σε σοβαρές επενδύσεις για το μέλλον».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr