«Μέλημα όλων μας, τώρα, είναι να τύχουν της ζεστής ελληνικής φιλοξενίας οι επισκέπτες που βρίσκονται στη χώρα μας μέσω του συγκεκριμένου tour operator. Ωστόσο, δεν μπορεί κάθε φορά η αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων να επαφίεται αποκλειστικά στη φιλοπατρία του ξενοδόχου, ο οποίος υφίσταται και την οικονομική ζημιά» πρόσθεσε.
Ο κ. Βασιλικός τόνισε, επίσης, πως «πρέπει, άμεσα, να δημιουργηθεί μια ευρωπαϊκή νομοθετική ομπρέλα, η οποία θα επιτρέπει στα κράτη-μέλη να παρεμβαίνουν, προστατεύοντας τα δικαιώματα των καταναλωτών-επισκεπτών, αλλά και των ξενοδόχων. Τώρα, για τη συγκεκριμένη περίπτωση, είμαστε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και την κυβέρνηση διερευνώντας πως μπορούν να μετριαστούν οι οικονομικές απώλειες για τους ξενοδόχους-μέλη μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr