Η ibis έχει εκδημοκρατίσει τα ταξίδια εδώ και 50 χρόνια και σήμερα είναι το κορυφαίο παγκοσμίως economy ξενοδοχειακό brand, με περισσότερες από 2.500 τοποθεσίες σε 79 χώρες και στα τρία brands: ibis, ibis Styles και ibis budget. Συνεχίζοντας να ανοίγει νέους δρόμους με ένα pipeline με περισσότερα από 320 ξενοδοχεία, η ibis θα συνεχίσει να επεκτείνει την παρουσία της σε νέες αγορές το 2024 κι έπειτα, σηματοδοτώντας την 50η επέτειό της ανοίγοντας ένα νέο ξενοδοχείο στην 80η χώρα στην οποία έχει παρουσία μέχρι το τέλος του έτους, με το άνοιγμα του ibis Styles Reykjavik Muli στην Ισλανδία.
Σε αναγνώριση των 50 ετών ηγεσίας στην αγορά και φιλοξενίας για όλους, φέτος η ibis θα λανσάρει ένα νέο brand culture πρόγραμμα, μια παγκόσμια εκστρατεία πρεσβευτών εργαζομένων και μια νέα brand καμπάνια, ενισχύοντας τις ιδρυτικές αρχές του brand και υπενθυμίζοντας στον κόσμο ότι η ibis είναι ηγέτης της αγοράς και ένα love brand λόγω των ανθρώπων της.
«Το ibis είναι πραγματικά ένα ισχυρό brand. Γνωστό σε όλο τον κόσμο, το ibis εκδημοκράτισε τα ταξίδια, κάνοντας εφικτές για όλους -ανεξαρτήτως προϋπολογισμού- τις ποιοτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες», δήλωσε η Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands, Accor. «Η 50ή επέτειος του ibis δεν είναι απλώς ένας εορτασμός, είναι η απόδειξη πέντε δεκαετιών ακλόνητης αφοσίωσης για να γίνει το ταξίδι εφικτό, προσφέροντας προσεγμένη φιλοξενία σε όλους και την αδιαμφισβήτητη ηγετική θέση του brand στο economy segment. Φέτος γιορτάζουμε περήφανα την επέτειό μας και τους ανθρώπους και τις κοινότητες που έμειναν μαζί μας και μεγάλωσαν μαζί μας. Για 50 χρόνια καλωσορίζουμε και αναπτύσσουμε τους ανθρώπους μας, δίνοντάς τους τις βάσεις για την αριστεία στη φιλοξενία, τροφοδοτώντας τις δεξιότητες και το πάθος τους. Τα brands ibis είναι η αφετηρία από την οποία οι άνθρωποι ξεκινούν την καριέρα τους και από όπου αρχίζουν να ταξιδεύουν. Οι άνθρωποι ξεκινούν και μένουν με το ibis. Αυτό ισχύει για 50 χρόνια και θα παραμείνει για τα επόμενα 50 γιατί γνωρίζουμε ότι το ibis είναι ένα σπάνιο στολίδι και οι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν τη διαφορά».
Το πρώτο economy ξενοδοχειακό brand της Ευρώπης, άνοιξε τις πύλες του για πρώτη φορά στο Μπορντό το 1974. Από τότε, η εντυπωσιακά γρήγορη ανάπτυξη του brand στην Ευρώπη και στη συνέχεια παγκοσμίως, απέδειξε ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να εξυπηρετούν τους επισκέπτες τους με τυποποιημένη ποιότητα, εξαιρετικό σχεδιασμό, συνέπεια και αξιοπιστία, σε προσιτή τιμή. Καλωσορίζοντας όλους τους ταξιδιώτες, η ibis πρωτοστάτησε στο να κάνει μια άνετη και ποιοτική διαμονή προσιτή σε όλους, ενισχύοντας αυτή την υπόσχεση με το λανσάρισμα του καινοτόμου Sweet BedTM, το οποίο βρίσκουμε σήμερα σε όλα τα ibis παγκοσμίως. Το δίκτυο ibis αναπτύχθηκε με γρήγορους ρυθμούς ως πρωτοπόρος της τυποποίησης, φέρνοντας επανάσταση στα διεθνή ταξίδια διασφαλίζοντας ότι οι ταξιδιώτες θα μπορούσαν να απολαμβάνουν τη διαβεβαίωση της εξοικείωσης σε κάθε νέο προορισμό.
Το 2012, η Accor ίδρυσε την οικογένεια ibis, αποτελούμενη από τρια brands, το ibis, τo All Seasons (τώρα ibis Styles) και το Etap Hotel (τώρα ibis budget). Εκείνη την εποχή, η οικογένεια του brand ibis αντιπροσώπευε περισσότερα από 1.600 ξενοδοχεία παγκοσμίως. Έκτοτε, η Accor έχει προσθέσει επιπλέον 1.000 properties παγκοσμίως και στα τρια brands, ανεβάζοντας το σύνολο σε περισσότερα από 2.500 ξενοδοχεία σε 79 χώρες, χάρη στη δύναμη του brand ibis. Τα στοιχεία επισκεπτών της Accor* από πέντε βασικές αγορές – Γαλλία, Αυστραλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ – καταδεικνύουν τη δύναμη των αρχών της ibis, αποκαλύπτοντας ότι οι επισκέπτες επιλέγουν τα brand ibis για την αξία που αποκομίζουν στο έπακρο από τη διαμονή τους, την ευκολία, την καλή τοποθεσία των ξενοδοχείων με όλα τα απαραίτητα και την εμπειρία, που παρέχεται από το φιλικό προσωπικό** εξασφαλίζοντας μια απρόσκοπτη διαμονή.
Με γνώμονα τη δύναμη του brand ibis, τα τρια ξεχωριστά brands ibis, ibis Styles και ibis budget - προσφέρουν το καθένα διαφορετικό σχεδιασμό, προσωπικότητα και προσδοκίες, όλα ενοποιημένα κάτω από το πνεύμα της ibis που χαρακτηρίζεται από τον ανοιχτό χαρακτήρα και την υπόσχεση για προσιτές τιμές, ευκολία και άνεση:
- Στο ibis κάθε επισκέπτης απολαμβάνει μια άνετη, ποιοτική διαμονή με γεμάτους ζωή και ενέργεια κοινόχρηστους χώρους, συχνά και με μουσική υπόκρουση για να συνδέσει τους ταξιδιώτες. Φρέσκιες, νέες ιδέες στο design βρίσκουν εφαρμογή στα ξενοδοχεία του brand σε όλο τον κόσμο, ζωντανεύοντας το όραμα για προσιτό, άνετο και κοινωνικό design μέσω τριών καινοτόμων concepts: Plaza, Agora και Square.
- Το ibis Styles προσφέρει δημιουργική ευέλικτη φιλοξενία, τροφοδοτούμενη από εξαιρετική άνεση και μοναδικό σχεδιασμό για να εμπνεύσει τους επισκέπτες να εκφράσουν τη δική τους δημιουργική προσωπικότητα. Το ibis Styles, το καθένα με το δικό του design, έχει 640+ τοποθεσίες και 640+ designs σε όλο τον κόσμο.
- Το ibis budget είναι μια απλή προσφορά έξυπνης και άνετης διαμονής, προσηλωμένη στην αξιόπιστη οικονομική προσιτότητα.
Τα ibis, ibis Styles και ibis budget μαζί προσφέρουν άνετη διαμονή, ποιοτικό σχεδιασμό, φιλική εξυπηρέτηση και προσιτές ταξιδιωτικές εμπειρίες σε κεντρικές και αστικές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, με σχεδόν 1.700 ξενοδοχεία στην Ευρώπη, περισσότερα από 300 ξενοδοχεία στην Αμερική, περισσότερα από 330 στην Κίνα και πάνω από 250 σε όλη τη Μέση Ανατολή και την περιοχής της Ασίας-Ειρηνικού.
«Η 50ή επέτειος έχει να κάνει με την ενίσχυση της θέσης μας ως ηγετικό brand στο economy segment και με το να αγκαλιάσουμε το μέλλον μας με ανανεωμένη ενέργεια και ενθουσιασμό», προσθέτει η Lamouche. «Για 50 χρόνια η ibis λειτουργεί από καρδιάς. Οι άνθρωποι είναι ο παράγοντας που διαφοροποιεί το ibis, γιατί γνωρίζουμε ότι θα αξιοποιήσετε στο έπακρο το ταξίδι σας όταν καταβάλουμε τα μέγιστα για τη διαμονή σας.»
Οι επισκέπτες, οι συνεργάτες και οι ντόπιοι μπορούν να προσβλέπουν σε μια συναρπαστική χρονιά με επετειακές εκδηλώσεις, εορτασμούς και εγκαίνια νέων ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr