Τα τουριστικά γραφεία προέρχονταν από το Βέλγιο, την Ολλανδία , την Αγγλία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Τουρκία, τη Βουλγαρία και την Αμερική.
Μετά από την παρουσίαση ακολούθησε networking του εκπροσώπου του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με όλους τους παριστάμενους τουριστικούς πράκτορες από το εξωτερικό αλλά και με τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία που συμμετείχαν.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ενίσχυσε την ταυτότητα του προορισμού ως έναν από τους ελκυστικότερους city break προορισμούς σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, τα δείγματα ενδιαφέροντος της παραπάνω δράσης δείχνουν την ανοδική τάση του τουριστικού προϊόντος της πόλης που καλύπτει ποικίλες ταξιδιωτικές ανάγκες και ενδιαφέροντα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr