Συγκεκριμένα, η ομάδα περιλάμβανε δέκα κορυφαίους πράκτορες ταξιδιών που ειδικεύονται στην ινδική αγορά FIT τουρισμού και ειδικότερα στον πολυτελή τουρισμό MICE, στον τουρισμό αναψυχής και στις γαμήλιες εκδηλώσεις, καθώς και τέσσερα μέλη του ινδικού τουριστικού Τύπου.
Με την ευκαιρία αυτού του «fam trip», η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε:
«Η ενέργεια αυτή ειναι καρπός της εξαιρετικής συνεργασίας μας με το This is Athens - ACVB και η υλοποίησή της δε θα ήταν εφικτή δίχως τη γενναιόδωρη και ουσιαστική συνδρομή ενός πολύτιμου αεροπορικού συνεργάτη μας, της Gulf Air, την οποία και ευχαριστούμε θερμά. Η ενίσχυση των σχέσεων με την Ινδική αγορά αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Αθήνα και το αεροδρόμιό μας, καθώς φέτος η επιβατική κίνηση καταγράφει υψηλά νούμερα στο σύνολο των κυριότερων διεθνών γεωγραφικών αγορών μας. Με κοινούς στόχους και διευρυμένο το πνεύμα της συνεργασίας για το τουριστικό μέλλον του προορισμού μας, συνεχίζουμε δυναμικά τις δράσεις μας στην ινδική αγορά ώστε να φέρουμε το συντομότερο πιο κοντά τους δύο προορισμούς μας!»
*Σημειώνεται ότι η Gulf Air συνδέει την Αθήνα με το Μπαχρέιν με 10 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα και μέσω Μπαχρέιν την Αθήνα με ένα σημαντικό αριθμό ινδικών προορισμών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr