Το μνημόνιο υπογράφηκε τον Ιανουάριο του 2023 και έχει ως στόχο την ενίσχυση της προβολής και την ακόμη δυναμικότερη και ποιοτικότερη προώθηση της χώρας μας στο διεθνές κοινό, μέσω κινηματογραφικών και τηλεοπτικών παραγωγών.
Κατά τη συνάντηση, η κα Γκερέκου αναφέρθηκε σε έρευνα του ομίλου Expedia, σύμφωνα με την οποία, ειδικά στην αγορά των ΗΠΑ, οι ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές αποτελούν την πρώτη πηγή έμπνευσης για ταξίδια, ξεπερνώντας την επιρροή ακόμα και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ειδικότερα, οι τηλεοπτικές σειρές στη συγκεκριμένη αγορά θεωρούνται ως εφάμιλλες με τις συστάσεις για τον τόπο διακοπών από φίλους και συγγενείς.
Οι δύο πλευρές εξέτασαν, ακόμα, τις δυνατότητες για περαιτέρω συνέργειες με συναρμόδιους φορείς, αφού τόσο η ενδυνάμωση του οπτικοακουστικού τομέα όσο και η προβολή της χώρας μέσω αυτού αποτελούν εθνικό στόχο, ενώ παράλληλα εξέφρασαν τη δέσμευσή τους να συνεχίσουν τις από κοινού δράσεις για την προώθηση του τουρισμού, του πολιτισμού και του εγχώριου τομέα οπτικοακουστικών παραγωγών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr