Στο εντυπωσιακό περίπτερο του ΕΟΤ, και πιο συγκεκριμένα, στο stand της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπου φιλοξενήθηκε ο ΟΤΘ, έλαβαν χώρα σημαντικές συναντήσεις για την προώθηση του προορισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο και όχι μόνο.
Στο Sustainability Marathon, που διοργάνωσε ο ΕΟΤ την Τρίτη 7/11 στο περίπτερό του, ο ΟΤΘ συμμετείχε με παρουσίαση σχετικά με την αειφορία του προορισμού. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη γαστρονομία της πόλης που βασίζεται στα τοπικά υλικά, την «εντοπιότητα» των αγορών, τη θαλάσσια συγκοινωνία αλλά και τη συνεργασία του ΟΤΘ με άλλους προορισμούς όπως η Ισλανδία και το Μπουτάν, για την ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την αειφορία στον τουρισμό.
Η μεγάλη προβολή της Θεσσαλονίκης από τον ΟΤΘ, με τις δράσεις του στο Λονδίνο, έχει τραβήξει την προσοχή και το ενδιαφέρον, όχι μόνο του απλού Λονδρέζου αλλά και στελεχών της τουριστικής βιομηχανίας που αναζητούν νέα προϊόντα και προορισμούς.
Σε συνδυασμό με τα λεγόμενα της Υπουργού Τουρισμού κ. Όλγας Κεφαλογιάννη, στο πλαίσιο της παρουσίας της στην έκθεση, για το ότι «Οι Βρετανοί, το 2024, θα είναι οι περισσότεροι επισκέπτες στην Ελλάδα», διαφαίνεται πως η Θεσσαλονίκη, με τη νέα χρόνια, θα δει απτά τα αποτελέσματα της στρατηγικής στόχευσης και των μεγάλων δράσεων του ΟΤΘ στο Ηνωμένο Βασίλειο τα τελευταία χρόνια.
Μεταξύ άλλων, στο πλαίσιο των συναντήσεων που πραγματοποιήθηκαν, συζητήθηκε με τον εμπορικό διευθυντή του βρετανικού National Geographic Traveller, κ. Matthew Midworth, η διεύρυνση της συνεργασίας για την προβολή της πόλης με έμφαση στο "γαστρονομικό city break", ενώ επίσης έγιναν συζητήσεις και με στελέχη αεροπορικών εταιρειών σχετικά με τις μελλοντικές, κοινές δράσεις για την αύξηση τόσο της ζήτησης όσο και της προσφοράς αεροπορικών θέσεων στο Λονδίνο-Θεσσαλονίκη.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: «Η μεγάλη δυναμική τόσο της φετινής World Travel Market όσο και της βρετανικής αγοράς, καταδεικνύουν, με τον πιο εμφατικό τρόπο, πως ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης κινείται πάντοτε μεθοδευμένα, στρατηγικά, με στόχους και πρόγραμμα. Δεν είναι, λοιπόν, καθόλου τυχαία η στενή μας συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ στο Λονδίνο και την κα Σκαρβέλη, όπως και οι δράσεις μας με τις outdoors διαφημίσεις στο Λονδίνο, με τα μεγάλα press trips, τη συμμετοχή μας σε φεστιβάλ και εκθέσεις. Οι Βρετανοί μας ξέρουν και μας συζητούν, και αυτό είναι ήδη μία επιβράβευση. Η ακόμα μεγαλύτερη επιβράβευση είναι ότι αυτό θα γίνεται ολοένα και πιο αντιληπτό στους δρόμους της πόλης με την παρουσία των ταξιδιωτών από το Ηνωμένο Βασίλειο.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr