Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο Reporter Inside Information Magazine - Ιούλιος 2023
Oι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν αλλάξει πολλά στον κλάδο του τουρισμού, όπως είναι η προσέλκυση των πελατών, η εξυπηρέτηση, καθώς και η παροχή της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας σε αυτούς. Οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να κατανοήσουν ότι είναι πολλά αυτά που αλλάζουν στην προσέγγιση τους σε πολλούς τομείς λόγω του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τομείς όπως είναι ο τρόπος με τον οποίο προσελκύουν τους πελάτες τους, η εσωτερική λειτουργία τους αλλά και η ενσωμάτωση ψηφιακών καναλιών και τεχνολογιών.
Πρωταρχικός ρόλος για την Globe One Digital είναι η διαρκής αναζήτηση καινοτόμων λύσεων και υπηρεσιών για την προβολή και ανάπτυξη του Ελληνικού Τουρισμού, μέσα από τις εκπληκτικές δυνατότητες που προσφέρει το digital marketing. Με την πολυετή εμπειρία, την εξειδικευμένη ομάδα, τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία και το διευρυμένο δίκτυο στρατηγικών συνεργασιών, προσφέρουμε την ευκαιρία σε τουριστικές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν δυναμικά και να εδραιώσουν τη θέση τους στην αγορά, αποκτώντας μια ισχυρή ψηφιακή παρουσία και πετυχαίνοντας εκρηκτική αύξηση του online travel revenue.
Να σημειωθεί ότι με βάση white paper της Globe One Digital η ολοκληρωμένη διαχείριση των reviews, καθώς και γενικότερα της ψηφιακής παρουσίας, είναι ένα κρίσιμο θέμα για τα ξενοδοχεία και γενικότερα για τη βιομηχανία του τουρισμού. Οι επιχειρήσεις του κλάδου, ανεξαρτήτως μεγέθους, δεν μπορούν να έχουν… μονάστερες αξιολογήσεις και αρνητικά σχόλια στις σελίδες τους.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατίθενται στο white paper, το 79% των πελατών δίνει στα σχόλια και στις αξιολογήσεις την ίδια σημασία με τις προτάσεις φίλων. Επιπλέον, το 93% των πελατών θα διαβάσει τα σχόλια πριν προχωρήσει σε κράτηση, με το 86% να διστάζει να πραγματοποιήσει αγορά εάν τα σχόλια είναι αρνητικά.
Επίσης, είναι αξιοπρόσεκτο ότι μόλις το 47% των επισκεπτών με θετική εμπειρία θα κάνει μία θετική αξιολόγηση, όταν το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 95% εάν η εμπειρία είναι αρνητική. Παράλληλα, το 52% των πελατών δεν πρόκειται να κάνει κράτηση αν δεν υπάρχουν καθόλου σχόλια!
Όπως αναφέρεται τα θετικά σχόλια βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων κατά 18%, κατά μέσο όρο, όπως επισημαίνεται στο white paper. Τα ξενοδοχεία με υψηλές βαθμολογίες στις αξιολογήσεις είναι περισσότερο κερδοφόρα, έναντι εκείνων με χαμηλές. Κι αυτό γιατί οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο με υψηλές βαθμολογίες από τους προηγούμενους φιλοξενούμενούς του. Ακόμη, οι υψηλές αξιολογήσεις οδηγούν σε αύξηση της πληρότητας, καθώς και της φήμης ενός ξενοδοχείου, ενώ το εκτινάσσουν υψηλότερα και στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr