Η έκθεση -μετά από 2 χρόνια αναβολών λόγω πανδημίας- επανήλθε δυναμικά προσελκύοντας το ενδιαφέρον 160.000 επισκεπτών ενώ συμμετείχαν 900 εκθέτες από 50 χώρες. Στις πέντε ημέρες λειτουργίας της, το περίπτερο της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής επισκέφτηκε μεγάλος αριθμός Γερμανών, πολλοί εκ τους οποίους είναι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες (1 στους 3 Γερμανούς που επισκέφτηκαν το περίπτερο είχαν κάνει διακοπές στη Χαλκιδική τουλάχιστον 1 φορά) ενώ έντονο ήταν και το ενδιαφέρον για την πόλη της Θεσσαλονίκης που αναδεικνύεται σε σημαντικό προορισμό για τους Βαυαρούς.
Οι δύο Οργανισμοί προώθησαν από κοινού τους προορισμούς δίνοντας στους Γερμανούς επισκέπτες πληροφορίες για τις μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί να έχουν προγραμματίζοντας τις διακοπές τους σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική.
Αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον του κοινού για δυνατότητες camping στην περιοχή με τη Χαλκιδική να αποδεικνύεται πολύ δημοφιλής και στους Γερμανούς campers, οι οποίοι δείχνουν να την προτιμούν, καθώς είναι εύκολα προσβάσιμη, διαθέτει τις κατάλληλες υποδομές και συνδυάζει εξωτικές παραλίες, δραστηριότητες στη φύση και μοναδικά αξιοθέατα ενώ η πόλη της Θεσσαλονίκης αναδεικνύεται ως ένας γαστρονομικός παράδεισος που αναμειγνύει αρμονικά το σύγχρονο στοιχείο με την πλούσια ιστορία της εμπλουτίζοντας με αυτό τον τρόπο και το τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κ. Γρηγόρης Τάσιος: «Η Γερμανική αγορά αποτελεί την πρώτη σταθερά εθνικότητα σε αφίξεις και μία σημαντική σε οδικές αφίξεις για τη Χαλκιδική. Η συνεχιζόμενη παρουσία μας εδώ εντάσσεται στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων για την προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού της Χαλκιδικής και την επαναπροσέγγιση του οδικού τουρισμού από τη νότια Γερμανία, όπου η απόσταση πλέον μέσω Σερβίας είναι 16 ώρες. Η κοινή μας παρουσία με την πόλη της Θεσσαλονίκης βοηθάει στην διαφοροποίηση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος καθώς και τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου».
Αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχει απευθείας αεροπορική σύνδεση Θεσσαλονίκης Μονάχου.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, κα Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: «H Γερμανία είναι μία παραδοσιακή ισχυρή τουριστική αγορά για τη Θεσσαλονίκη. Η κοινή προβολή της σε συνδυασμό με τη Χαλκιδική δίνει την ευκαιρία στον Γερμανό Τουρίστα να έχει πολλές και διαφορετικές αυθεντικές εμπειρίες 365 μέρες το χρόνο πέρα από την στερεότυπη αναζήτηση του μοντέλου «Ήλιος – Θάλασσα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr