Βασικός πυλώνας της στρατηγικής της Marketing Greece αποτελεί, σύμφωνα με την διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρείας, Ιωάννα Δρέττα, η «βουτιά» στην ταυτότητα των ελληνικών προορισμών, με στόχο την ανάδειξη όλων των προορισμών χωρίς διακρίσεις. «Μπαίνουμε σε βάθος στην ταυτότητα των προορισμών που είναι αναγνωρίσιμοι και αναδεικνύουμε αυτούς που ακόμη δεν είναι τόσο αναγνωρίσιμοι», εξήγησε.
Αναφερόμενη στα όσα έχει καταφέρει η Marketing Greece από το 2013 μέχρι σήμερα, η κα. Δρέττα σημείωσε ότι «αλληλεπιδρούμε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με αποτέλεσμα να συνεργαζόμαστε με 10 από τις 13 περιφέρειες», τις τουριστικές ενώσεις, αλλά και τους αρμόδιους υπουργούς. «Συνεργαζόμαστε με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, σχεδόν με όλες τις Περιφέρειες της Ελλάδας, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους Φορείς και τις Ενώσεις από όλη την χώρα. Τον ιδιωτικό τομέα, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, εντός και εκτός τουριστικής αγοράς. Και αυτή μας η πραγματικότητα αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη, αλλά και την τεκμηρίωση της στρατηγικής μας επιλογής να δουλεύουμε με όλους», ανέφερε χαρακτηριστικά η CEO της Marketing Greece.
Η αξία της συνεργασίας
Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece, Γιάννης Ρέτσος, ανέφερε με τη σειρά του ότι «ο ΣΕΤΕ όλα τα χρόνια μιλούσε για συνέργειες, όμως η Marketing Greece το έκανε πράξη», τονίζοντας πως η συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) αποτελεί την παρακαταθήκη για την επόμενη μέρα. «Η ανάγκη μάς έκανε να συνεργαστούμε και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά», σημείωσε ο κ. Ρέτσος και συμπλήρωσε ότι «το μέλλον ανήκει στην Marketing Greece. Ο ελληνικός τουρισμός έχει ένα πάρα πολύ χρήσιμο εργαλείο και πρέπει να το αξιοποιήσει».
Στη συνέχεια το λόγο πήρε η αντιπρόεδρος της Marketing Greece και CEO του ξενοδοχειακού ομίλου Phāea Resorts, Αγάπη Σμπώκου, η οποία στάθηκε στη γενναία απόφαση της συμμαχίας να ξεκινήσει την δράση της με καθαρά ιδιωτικά κεφάλαια, επισημαίνοντας ότι ο επιχειρηματικός κόσμος πίστεψε σε αυτή την προσπάθεια. Η κα. Σμπώκου έδωσε έμφαση στην ομοιογένεια της Marketing Greece, καθώς η ομάδα, «οι άνθρωποί μας είναι από την αρχή του εγχειρήματος». Τόνισε, επίσης, πως «όταν οι άνθρωποι λειτουργούν με σεβασμό απέναντι στα χρήματα που έχουν στα χέρια τους, μπορούν να γίνουν θαύματα. Λειτουργήσαμε με τη λογική μίας startup, ωστόσο αποδείξαμε ότι μπορούμε να προχωρήσουμε».
Νέες καμπάνιες με γνώμονα τα βιώσιμη ανάπτυξη
Ως ένα εξαιρετικό εργαλείο προώθησης των προορισμών της χώρας χαρακτήρισε την Marketing Greece ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) και μέλος του ΔΣ της συμμαχίας, Γιάννης Παράσχης. «Η ουσία έχει οδηγήσει στην αναγνώριση του έργου της Marketing Greece», τόνισε κάνοντας κι αυτός μνεία από την πλευρά του στην εξαιρετικά σημαντική παρακαταθήκη της εταιρείας.
Πέρα από την ανασκόπηση των επιτευγμάτων της, η εταιρεία εστιάζει σε μια σειρά πρωτοβουλιών, όπως η ανάδειξη των αξιών της βιώσιμης ανάπτυξης και η «υιοθεσία» δύο ελληνικών προορισμών για την υποστήριξή τους σε αυτήν την κατεύθυνση. Εντός του 2023 η Marketing Greece αναμένεται να προωθήσει στοχευμένες καμπάνιες προβολής για τέσσερις προορισμούς και συγκεκριμένα την Αθήνα, την Κεντρική Μακεδονία, τα Χανιά και το «δίδυμο» Καβάλα-Θάσος, δίνοντας έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και για τις ανάγκες της καμπάνιας, θα δημιουργηθεί ταξιδιωτικό περιεχόμενο, το οποίο θα εστιάζει στις εμπειρίες και στην κουλτούρα των προορισμών, έχοντας ως βάση τις αρχές και τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης.
Αριστοτέλης Παππάς
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr