Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΟΤ, η βράβευση πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα με τη συμμετοχή στελεχών της Tencent, του Wechat και εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και εκπροσώπων 40 Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας μαζί με τους Οργανισμούς Τουρισμού της Γερμανίας και της Πορτογαλίας, που επιλέχθηκαν από το Wechat ως Best Practices NTOs, παρουσίασαν τις δράσεις και τις προωθητικές καμπάνιες που πραγματοποίησαν μέσω του Wechat Channels.
Το Wechat είναι το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας με πάνω από 1,2 δις ενεργούς χρήστες, ενώ η νέα υπηρεσία video streaming της εταιρείας Wechat Channels παρουσιάστηκε στα μέσα του 2020. Η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας, σε συνεργασία με δημοφιλείς vloggers, influencers και την ομάδα του Wechat Channels, αξιοποιεί συστηματικά την υπηρεσία αυτή ως εργαλείο προώθησης της Ελλάδας στο κινέζικο κοινό, με τις πολυάριθμες καμπάνιες που διενήργησε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021 χωρίς οικονομική επιβάρυνση να έχουν συγκεντρώσει ήδη πάνω από 8 εκατ. προβολές.
Το ελληνικό βραβείο παρέλαβε ο προϊστάμενος της συγκεκριμένης Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού, Γιάννης Πλεξουσάκης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr