Ειδικότερα, σημειώνει πως ο αριθμός των πελατών των ξενοδοχείων που διαγιγνώσκονται θετικοί στον Covid-19 είναι εξαιρετικά μικρός κι αυτό οφείλεται στην πιστή εφαρμογή των ιδιαίτερα αυστηρών υγειονομικών πρωτοκόλλων από τη συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων.
«Δυστυχώς, όμως, η διαδικασία διαχείρισης των ελάχιστων αυτών περιπτώσεων είναι εξόχως δυσχερής και μάλιστα ανεξάρτητα αν το ξενοδοχείο διαθέτει βάσει νόμου (δυναμικότητας άνω των 50 δωματίων) γιατρό Covid ή όχι.
Σε πολλές περιπτώσεις, οι αναγκαίες για την ορθή διαχείριση του κάθε περιστατικού οδηγίες των αρμοδίων στελεχών της ΓΓΠΠ και του ΕΟΔΥ είναι ασαφείς, ενώ ούτε η επικοινωνία είναι όσο άμεση και εύκολη θα έπρεπε, ειδικά τα Σαββατοκύριακα».
Σύμφωνα με την ΠΟΞ, θα πρέπει να έχει προηγηθεί η καταχώρηση του θετικού αποτελέσματος του τεστ (rapid ή PCR) στην ειδική πλατφόρμα και στη συνέχεια να δοθεί σχετική εντολή - παραπεμπτικό από την αρμόδια αρχή, διαδικασία που είναι εξαιρετικά πολύπλοκη και χρονοβόρα.
«Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι, μέσα στον πανικό και την απόγνωση, να έχουμε και το περιγραφόμενο στα παραπάνω δημοσιεύματα περιστατικό, να μην εφαρμόζεται δηλαδή το σχετικό πρωτόκολλο και ο πελάτης - ασθενής να οδηγείται στο Κέντρο Υγείας της περιοχής» αναφέρει η Ομοσπονδία.
Για τους λόγους αυτούς, η ΠΟΞ έχει ζητήσει τη δημιουργία ειδικού τηλεφωνικού αριθμού που θα λειτουργεί όλο το 24ωρο και στο οποίο θα μπορούν να απευθύνονται ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα κλπ, ώστε η διαχείριση κρουσμάτων κορονοϊού να γίνεται άμεσα και αποτελεσματικά.
Οι ξενοδόχοι έδωσαν στη δημοσιότητα και τη χθεσινή (28/7) σχετική επιστολή τους προς τους τον υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια, και τον γ.γ. Πολιτικής Προστασίας, Βασίλειο Παπαγεωργίου, την οποία κοινοποίησαν και στον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr