Πρόκειται για το ελληνικό " ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΣ, Επιλεγμένη από τη Φύση" και το αγγλικό "Elafonisos, chosen by Nature" που, σύμφωνα με τη στρατηγική του Δήμου, εστιάζουν στην ανάδειξη του φυσικού κάλλους του νησιού.
Αναφερόμενη στη γενική καμπάνια προώθησης η Δήμαρχος κυρία Έφη Λιάρου δήλωσε : " Στόχος μας ήταν και παραμένει να δώσουμε το μήνυμα της συμπόρευσης του ανθρώπου με το φυσικό στοιχείο που ειδικά στις μέρες μας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία δεδομένης της ανάγκης για καθαρό αέρα και ηρεμία. Παράλληλα, τονίζουμε σε κάθε ευκαιρία την οδική προσέγγιση του νησιού μας στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, πράγμα που επίσης αναδεικνύει και το στοιχείο της ασφάλειας. Μιας ασφάλειας που , πέρα από την πρόσβαση, έχουμε εξασφαλίσει και για τη διαμονή αφού ήδη έχουμε προσεγγίσει το 85% σε επίπεδο εμβολιαστικής κάλυψης των κατοίκων".
Σημειώνεται ότι τόσο το θέμα της ασφάλειας όσο και οι ομορφιές του νησιού είχαν καλυφθεί πρόσφατα τόσο από το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων όσο και από το Αθηναϊκό Πρακτορείο με αποτέλεσμα η Ελαφόνησος να λάβει ελληνική και παγκόσμια προβολή.
Στο μεταξύ, στην οδική πρόσβαση και περιήγηση στην Ελαφόνησο αναφέρονται και δύο ρεπορτάζ που προκλήθηκαν από δημοσιογραφικό ταξίδι και δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό αυτοκινήτου " Caroto" και στο οικονομικό διαδικτυακό ενημερωτικό ιστότοπο "banking news" με αντίστοιχο βίντεο που τραβήχτηκε για την περίσταση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr