«Στην travelmyth απευθυνόμαστε κυρίως σε πιο «ψαγμένους» ταξιδιώτες, αυτούς που θέλουν να κάνουν πιο εξειδικευμένες αναζητήσεις για τα ξενοδοχεία. Καθώς οι πελάτες μας βρίσκονται οπουδήποτε στον κόσμο είδαμε ίσως λίγο πιο σύντομα την εξέλιξη της πανδημίας καθώς οι κρατήσεις σε χώρες της Ασίας ξεκίνησαν να μειώνονται από την αρχή σχεδόν του 2020» αναφέρει ο κ. Νούσης που τονίζει ότι με το ξεκίνημα της πανδημίας ο χώρος του τουρισμού πάγωσε ξαφνικά. Οι πτήσεις σταμάτησαν σε παγκόσμια κλίμακα, τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν έπαιρναν κρατήσεις, ενώ η αβεβαιότητα όλου του κόσμου οδήγησε σε μαζικές ακυρώσεις σχεδόν όλων των μελλοντικών κρατήσεων».
Στο φόντο αυτό της κρίσης σήμανε συναγερμός ια την travelmyth. «Γνωρίζαμε ότι αν θέλουμε να παραμείνουμε ζωντανοί ως εταιρεία θα έπρεπε να δράσουμε γρήγορα και σε πολλά μέτωπα ταυτόχρονα. Ευτυχώς το σχήμα αλλά και η φιλοσοφία μιας startup εταιρείας προσφέρει την ευελιξία για ταχύτατες αλλαγές. Έτσι χωρίς δεύτερη σκέψη, καταφέραμε άμεσα να μειώσουμε τα λειτουργικά μας έξοδα, κρατώντας όμως τη βασική μας ομάδα ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε την ανάπτυξη του προϊόντος. Πολύ σύντομα αρχίσαμε να ενημερώνουμε τον κόσμο για τα ξενοδοχεία «καραντίνας», λαμβάνοντας κρατήσεις γι’ αυτά» σημειώνει ο κ. Νούσης και συμπληρώνει:
«Οι προτάσεις μας για ξενοδοχεία στην travelmyth βασίζονται σε 55 μέχρι στιγμής κατηγορίες. Αυτές μπορεί να είναι για παράδειγμα ξενοδοχεία μπροστά σε παραλία, ξενοδοχεία με πισίνες infinity, ξενοδοχεία που δέχονται σκύλους κ.α.
Στην κατηγοριοποίηση αυτή σκεφτήκαμε γρήγορα να δημιουργήσουμε μία νέα κατηγορία όπου οι ταξιδιώτες θα μπορούσαν να δουν τι μέτρα έχει πάρει το κάθε ξενοδοχείο για την ασφάλεια και υγιεινή των ταξιδιωτών. Έτσι ζητήσαμε από τα ξενοδοχεία να μας δώσουν πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα που έχουν λάβει ή αν ακολουθούν κάποια πρωτόκολλα ασφάλειας καθώς και άλλα χρήσιμα δεδομένα από το αν για παράδειγμα μπορεί κάποιος να μπει στο δωμάτιό του χωρίς να περάσει από κοινόχρηστους χώρους μέχρι αν υπάρχουν ρομπότ που μπορεί να αφήνουν γεύματα έξω από τα δωμάτια».
Ωστόσο όπως αναφέρει ο κ. Νούησς «οι βελτιώσεις και οι νέες δυνατότητες του προϊόντος μας όμως δεν ήταν αρκετές τη στιγμή που οι κρατήσεις είχαν κυριολεκτικά «παγώσει». Γι’ αυτό και από την πρώτη στιγμή συντονιστήκαμε μαζί και με άλλες εταιρείες του χώρου προκειμένου να καταφέρουμε να συμπεριληφθούμε στις εταιρείες που είχαν πληγεί από τον κορονοϊό. Ακόμα κι αν ακούγεται αυτονόητο ότι μία τεχνολογική εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο του τουρισμού θα έπρεπε να συμπεριληφθεί αυτόματα στα μέτρα στήριξης, αυτό χρειάστηκε αρκετή επιμονή και συντονισμό για να γίνει πραγματικότητα».
Ο συνιδρυτής της start up βέβαια υπογραμμίζει ότι «η βοήθεια που λάβαμε μας έδωσε μία ικανοποιητική πίστωση χρόνου. Αυτόν τον χρόνο τον αξιοποιήσαμε στο έπακρο. Καταφέραμε να αναπτύξουμε σημαντικά το προϊόν μας τόσο βελτιώνοντας υπάρχουσες κατηγορίες αλλά και δημιουργώντας νέες, ενώ παράλληλα δουλέψαμε και στο κομμάτι της βελτίωσης της εμπειρίας των χρηστών.
Οι εξελίξεις αυτές μας έκαναν ακόμα πιο βέβαιους ότι θα μπορούμε να έχουμε έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην αναζήτηση ξενοδοχείων στη νέα πραγματικότητα των ταξιδιών, όπως κι αν αυτή διαμορθωθεί».
Τέλος ο κ. Νούσης αντιμετωπίζει με αισιοδοξία την πρόκληση της επανεκκίνησης παρά τις δυσκολίες που ήδη καταγράφονται. «Σήμερα είμαστε σε θέση να υποστηρίζουμε ότι βγαίνουμε δυνατότεροι από αυτήν την πρωτοφανή κρίση καθώς ήδη οι κρατήσεις έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν σε ικανοποιητικό βαθμό. Μάλιστα με αυτά τα δεδομένα θέλουμε να μεγαλώσουμε και την ομάδα μας οπότε έχουμε ανοίξει 2 νέες θέσεις εργασίας για «Full Stack Developer» και «Communications Specialist» καταλήγει ο κ. Νούσης.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr