Η δράση, που στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία, οργανώθηκε στο διάστημα 12-14 Μαϊου από το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας με προσωπική φροντίδα της Διευθύντριας κυρίας Κυριακής Μπουλασίδου και αποτέλεσε το επιστέγασμα και άλλων πρωτοβουλιών ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα.
Ο Δήμος διέθετε δικό του περίπτερο στην έκθεση, όπου ένας εικονικός χαρακτήρας (avatar) μπορούσε να μιλήσει σε πραγματικό χρόνο με φυσικό ήχο με τους επισκέπτες.
Αντίστοιχη δράση πραγματοποιήθηκε και στη Γερμανία από το εκεί Γραφείο ΕΟΤ όπου η Ελαφόνησος συμμετείχε στην προβολή νησιωτικών ελληνικών προορισμών μέσω slide σε επαγγελματίες της γερμανικής αγοράς.
Η Ελαφόνησος κερδίζει συνεχώς έδαφος στη βασική αγορά της Ιταλίας, «πρωταγωνιστώντας» το τελευταίο διάστημα σε δημοσιεύματα, όπως το πρόσφατο του περιοδικού Dove της εφημερίδας Corriere Della Sera στο οποίο καταλαμβάνει την 6η θέση ανάμεσα στα 35 πιο όμορφα νησιά της Ελλάδας που συνιστώνται για διακοπές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr