Το παραπάνω, διαπιστώθηκε στη διάρκεια της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης Arabian Travel Market (ATM) του Ντουμπάι, που πραγματοποιείται από τις 16 έως σήμερα 19 Μαΐου και στην οποία ο ΕΟΤ συμμετέχει με συνεκθέτες ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό πολυτελείας, την Aegean Airlines και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ).
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η αποστολή του ΕΟΤ, με επικεφαλής τη Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού, Σοφία Λαζαρίδου, πραγματοποίησε προγραμματισμένες συναντήσεις με αεροπορικές εταιρείες, τους κυριότερους tour operators και άλλους εκπροσώπους φορέων της τοπικής αγοράς, εστιάζοντας στο πρόσφατο άνοιγμα της Ελλάδας σε τουρίστες από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ και τη Σαουδική Αραβία με "όχημα" τη νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού "All you want is Greece".
Να σημειωθεί ότι, η Arabian Travel Market είναι η σημαντικότερη τουριστική έκθεση της Μέσης Ανατολής που κάθε χρόνο συγκεντρώνει επισκέπτες από τα ΗΑΕ, την ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής, την Ινδία και άλλες περιοχές της Ασίας. Φέτος, η διοργάνωση διεξάγεται υβριδικά, καθώς μετά τη φυσική έκθεση θα ακολουθήσει virtual event στο διάστημα 24 - 26 Μαΐου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr