Συγκεκριμένα, το «GoNomad», η αμερικάνικη ταξιδιωτική ιστοσελίδα που παρουσιάζει ιστορίες δημοσιογράφων που ταξιδεύουν σε διάφορους προορισμούς, παρουσιάζει την Πάρο ως «τον προορισμό που ικανοποιεί σχεδόν όλες τις ανάγκες του επισκέπτη» και αναδεικνύει με προτάσεις της, τα πιο όμορφα αξιοθέατα του νησιού.(https://www.gonomad.
Η γνωστή βρετανική ιστοσελίδα «Robb Report»
Η επίσης βρετανική «Evening Standard» σ
Ο καταιγισμός των δημοσιεύσεων συνεχίζεται με bloggers να ξεχωρίζουν την Πάρο ως ιδανικό προορισμό διακοπών:
To johnyafrica.com , η ταξιδιωτική ιστοσελίδα του Travel Blogger Johnny
Στο eatsleepbreathtravel.com, την ταξιδιωτική ιστοσελίδα της δημοσιογράφου Hannah Logan, η τελευταία σε άρθρο της για την εμπειρία της από την Πάρο χαρακτηρίζει το νησί ως «το αγαπημένο της»( https://
(https://missmovealot.com/our-
Επίσης, οι δημοσιεύσεις συνεχίζονται και σε άλλες ταξιδιωτικές ιστοσελίδες όπως:
-Το voyagetips.com, την ιταλική ταξιδιωτική συμβουλευτική ιστοσελίδα. Για την Πάρο αναφέρει συγκεκριμένα ότι «Χάρη στην κεντρική της τοποθεσία, η Πάρος είναι εύκολα προσβάσιμη από τα πιο δημοφιλή νησιά των Κυκλάδων, καθιστώντας την ιδανική επιλογή για island hopping στις Κυκλάδες».(https://www.
-Το brokebackpacker, την
- Το voyagesetenfants. η γαλλική ταξιδιωτική ιστοσελίδα, σε άρθρο της για «Family trips» στις Κυκλάδες προτείνει την Πάρο ως προορισμό διακοπών, τονίζοντας ότι « είναι ένα νησί εύκολα προσβάσιμο και με όμορφες παραλίες».
(https://www.voyagesetenfants.
Τέλος, οι εναλλακτικές δυνατότητες της Πάρου παρουσιάστηκαν πρόσφατα και στη γερμανική αγορά, όπου η τάση για διακοπές στη φύση, αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, γεγονός που αντικατοπτρίζεται στις συχνές αναζητήσεις στη Google μέσω συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιά. Επιβεβαιώνεται δε και από τις επισκέψεις στις δημοφιλέστερες ιστοσελίδες της Γερμανίας σχετικά με δραστηριότητες στην ύπαιθρο, οι οποίες κατέγραψαν μεγάλη αύξηση το 2020. Συγκεκριμένα, στην
(https://www.komoot.com/
Σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Πάρου Μάρκος Κωβαίος τόνισε ότι : «Διανύουμε εδώ και ένα χρόνο μια νέα, πρωτόγνωρη για τα καθιερωμένα πρότυπα, τουριστική περίοδο. Οι συνθήκες έχουν αλλάξει άρδην, πράγμα που έχει επηρεάσει τόσο τα ταξιδιωτικά κίνητρα όσο και τους τρόπους και τη μεθοδολογία προσέγγισης των αγορών. Έχουμε επανειλημμένα δηλώσει ότι δουλεύουμε αθόρυβα αποφεύγοντας επικοινωνιακές εξάρσεις για εσωτερική κατανάλωση.
Εμείς, στον Δήμο Πάρου, αντιληφθήκαμε από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης της πανδημίας τις μεγάλες αλλαγές που συντελούνται και προσαρμόσαμε την τακτική μας σε όσα οι νέες συνθήκες απαιτούν. Καταλάβαμε ότι οι άνθρωποι δεν αγοράζουν απλώς τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά την προσδοκία μιας εμπειρίας.
Επομένως το κρίσιμο ζητούμενο για κάθε προορισμό είναι η δυνατότητα διαμόρφωσης εμπειριών με χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας και άριστης εξυπηρέτησης.
Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας εργαστήκαμεσυστηματικά αναθερμαίνοντας καταρχήν τις διεθνείς επαφές μας ταυτόχρονα με την καθημερινή σχεδόν ενημέρωση των επαγγελματιών του νησιού για όσα προέκυπταν στο πλαίσιο των παραμέτρων της πανδημίας. Και συνεχίζουμε προσεγγίζοντας με ακρίβεια τις αγορές και τις ομάδες κοινού που αναμένεται να προηγηθούν στα ταξίδια. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η φετινή τουριστική περίοδος θα είναι καλύτερη από την περσινή που, παρά τις αντιξοότητες καταφέραμε να την κρατήσουμε σε ικανοποιητικά, συγκριτικά με άλλες περιοχές, επίπεδα.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr