Όπως είπε η κα. Χλόη Λασκαρίδη, Senior Executive Director - LAMPSA Hellenic Hotels S.A. τα resorts αναμένεται να ανακάμψουν νωρίτερα με το δεδομένο ότι στηρίζονται στον τουρισμό αναψυχής, όπου αναμένεται να καταγραφεί ζήτηση πιο άμεσα σε σχέση με άλλους κλάδους. Παράλληλα είπε ότι στα επαγγελματικά ταξίδια και στην κρουαζιέρα οι συνθήκες είναι πιο δύσκολες, και εξ αυτού του λόγου επηρεάζονται και τα ξενοδοχεία πόλης.
Η αναψυχή είπε θα ανακάμψει μεν πρώτα, ωστόσο ο τρόπος που θα ταξιδεύουμε θα είναι διαφορετικός και οι ταξιδιώτες θα εκτιμούν περισσότερο από τους παρόχους πιο «αποκλειστικές» εμπειρίες με την ασφάλεια και την υγεία να βρίσκονται στο κέντρο της προσοχής τους σημείωσε κ. Aνδρέας Ταπραντζής, CEO - AVIS Greece.
Ο κ. Leon Avigad, Founder & Co-Owner της Brown Hotels. σημείωσε ότι η εταιρεία του σχεδιάζει την ανάπτυξη 20 ξενοδοχείων σε περιοχές γύρω από την Ομόνοια, το Σύνταγμα, την Αθηναϊκή Ριβιέρα, τη Θεσσαλονίκη κ.α. Σημειώνεται ότι η Brown Hotel άνοιξε τις πόρτες και πάλι στο ιστορικό ξενοδοχείο Acropol, που πλέον ονομάζεται Brown Acropol στον αριθμό 1 της οδού Πειραιώς. Επίσης αποκάλυψε ότι δέχθηκε πρόταση για πώληση μιας από τις ιδιοκτησίες της Brown σε τριπλάσια τιμή από αυτή που την απέκτησε γεγονός αισιόδοξο για το μέλλον της αγοράς.
Ο κ. Alejandro Puertolas, Founding Partner & CEO - HIP (Blackstone Group) που έγινε ιδιαίτερα γνωστή από την εξαγορά τον Σεπτέμβριο του 2019 πέντε ξενοδοχειακών μονάδων του Κυπριακού Ομίλου Λούης στην Ελλάδα, σημείωσε ότι οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά είναι η επανατοποθέτηση παλαιότερων μονάδων μέσω προγραμμάτων ανακαίνισης και εκσυγχρονισμού. Ο ίδιος τόνισε ότι η HIP, βλέπει ευκαιρίες στην Ελλάδα και η αγορά είναι πιο ελκυστική σε σχέση με το παρελθόν.
Ο κ. Paul Gomopoulos, Senior Managing Director - Hines Greece, η οποία επενδύει σε εμπορικά και ξενοδοχειακά ακίνητα ( Grand Hyatt Athens, πεντε ξενοδοχεία στην Κρήτη, κ.λ.π.), εμφανίστηκε αισιόδοξος καθώς όπως είπε ο άνθρωπος προσαρμόζεται στα δεδομένα. Ίσως ο συνεδριακός τουρισμός θα πάρει περισσότερο χρόνο να ανακάμψει, ωστόσο ο τουρισμός αναψυχής θα κινηθεί πολύ πιο γρήγορα, γιατί υπάρχει συσσωρευμένη ζήτηση. Ωστόσο ο κλάδος έχει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της ρευστότητας και της επιβίωσης για τους επόμενους 4-6 μήνες, παρά το φως στο τούνελ που διαφαίνεται με το εμβόλιο. Σε πιο μακροπρόθεσμο επίπεδο εμφανίσθηκε πολύ αισιόδοξος για την ελληνική αγορά.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr