«Είναι σε όλους προφανές, ότι μια τέτοια κατάσταση, όπως αυτή που βιώσαμε όλοι με την πανδημία, θα άλλαζε και τους κανόνες, τους όρους και τις φόρμες επικοινωνίας. Ο εύκολος δρόμος, θα ήταν να λειτουργήσουμε «σαν να μην συμβαίνει τίποτα». Εύκολος αλλά, λάθος. Μια Ελλάδα εκτός χρόνου, με εικόνες που θα προκαλούσαν στην καλύτερη περίπτωση μελαγχολία, και στην χειρότερη, απώθηση για κάτι που θα ήταν και εκτός πραγματικότητας. Ο δύσκολος δρόμος, αυτός που επιλέξαμε, ήταν ο δρόμος της ενσυναίσθησης. Του σεβασμού. Της απλότητας. Του ισχυρού μηνύματος. Της κατανόησης ότι απευθυνόμαστε σε ένα κόσμο που θρηνεί πάνω από 480.000 νεκρούς» σημείωσε και προσέθεσε:
«Αποφασίσαμε λοιπόν, με μια ομάδα από σπουδαίους επαγγελματίες, με διαφορετικές αφετηρίες και παραστάσεις, που δούλεψαν, μελέτησαν, έδωσαν χρόνο και ψυχή, να μιλήσουμε για το «ελληνικό καλοκαίρι». Για τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται ελληνικό καλοκαίρι.Που χτίζει ένα νέο brand. Που κάνει τον θεατή να σκεφτεί, να επιθυμήσει και να προσμένει. Σαν μια «κατάσταση ευτυχίας». Όπου και αν βρίσκεται. Ότι και αν κάνει. Ανεξάρτητα από την φάση της πανδημίας που βρίσκεται ο θεατής ή η χώρα του. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια διαρκή προσμονή. Μια επιθυμία που μπορεί να εκπληρωθεί όταν, για τον κάθε έναν, οι συνθήκες το επιτρέψουν. Το βίντεο φυσικά έγινε viral. 3 εκατομμύρια οργανικό reach την πρώτη εβδομάδα και 7% engagement το οποίο καταναλώνεται σε όλες μας τις αγορές στόχος, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Ρουμανία. 100% Positive sentiment, μεγάλο engagement, απολύτως θετικά σχόλια από travel πλατφόρμες και διεθνή τηλεοπτικά μέσα, πολύ θετική αντίδραση του διεθνούς δικτύου δημοσιογράφων μας. Στο εξωτερικό, στο κοινό μας δηλαδή, κατάλαβαν πολύ καλύτερα αυτό που τα τρολ του εσωτερικού δεν μπόρεσαν, ή δεν ήθελαν να καταλάβουν. Ναι, το ελληνικό καλοκαίρι είναι state of mind» υπογράμμισε.
Η κα Δρέττα επίσης τόνισε ότι «λόγος ύπαρξης μας, συνομολογημένος από όλους και όλες, είναι και η συνεργασία μας με το ελληνικό δημόσιο και τον ΕΟΤ. Που πάντα ήταν άψογη και επωφελής για όλες τις πλευρές. Με σοβαρά, καταρτισμένα στελέχη. Εξαιρετικούς επαγγελματίες. Με ανθρώπους που αντιλαμβάνονται τις νέες ανάγκες. Ο ΕΟΤ κερδίζει από την Marketing Greece. H Marketing Greece κερδίζει από τον ΕΟΤ. Ήταν λυπηρό, μέγα λάθος, εξαιρετικά αντιπαραγωγικό, σε αυτή τη πρωτοφανή συγκυρία, κάποιοι να κηρύξουν πόλεμο κατά του ελληνικού τουρισμού. Γιατί όταν χτυπάς την συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού, χτυπάς τον ελληνικό τουρισμόΙδίως τώρα που αυτή η συνέργεια ήταν κάτι παραπάνω από αναγκαία.
Όμως κυρίες και κύριοι, όπως είπα και στην αρχή, δεν είμαστε μόνο για τα εύκολα και τις «χρονιές ρεκόρ» είμαστε και για τα δύσκολα. Εκεί που αναμετριέται κανείς με τα προβλήματα» σημείωσε υπογραμμίζοντας ότι «τουρισμός χωρίς συνέργειες, δεν είναι εφικτός.»
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr