Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε το σποτ προώθησης του ελληνικού τουρισμού για το 2020.
Το σχετικό βίντεο:
{https://www.youtube.com/watch?v=lCfYjUQgvaE&feature=emb_title}
«Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο. Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία» επεσήμανε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης σημείωσε ότι η Ελλάδα ανοίγει την αγκαλιά της να υποδεχτεί τους επισκέπτες της με κανόνες και ασφάλεια. Στην εισαγωγική ομιλία της εκδήλωσης, ο κ. Θεοχάρης εστίασε στη συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και την Marketing Greece, που υλοποίησε την καμπάνια, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιες συμμαχίες είναι για το καλό της Ελλάδας και "θέλουμε περισσότερες τέτοιες συμμαχίες", ανάφερε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα σημείωσε ότι η εταιρία του ΣΕΤΕ αναλαμβάνει το κόστος της υλοποίησής της παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου μέσω του ΕΟΤ να ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου.
Εστιάζοντας στο μήνυμα της καμπάνιας, η κα Δρέττα σημείωσε ότι σχεδιάστηκε ένα μήνυμα λιτό και απέριττο, σεμνό και με μέτρο γεμάτο με συναίσθηση. Σε ένα πλάνο 40 δευτερολέπτων χωράνε όλα τα παραπάνω όπως είπε.
Από την πλευρά του ο Στηβ Βρανάκης, ο επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, σημείωσε ότι η παρούσα επιμήκυνση στοχεύει μεταξύ άλλων στην διεύρυνση της σαιζόν.
Να τονιστεί τέλος ότι στο επόμενο διάστημα θα παρουσιαστεί και καμπάνια προβολής για την τόνωση του εγχώριου τουρισμού.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr