«Ας δούμε τον τομέα του τουρισμού. Ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας από τους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από το «Ελλάδα από το σπίτι» (#Greecefromhome), μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google», τονίζει ο Ντάνιελ Ροθ, αρχισυντάκτης του Linkedin, με τον οποίο μίλησε ο Gates.
«Αυτός ο ιστότοπος βασίζεται στις αρχές του μάρκετινγκ περιεχομένου: στη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες. Μέσω βίντεο στο YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να επισκεφθούν αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια - όλα ψηφιακά», επισημαίνεται στο ίδιο άρθρο.
«Αν το κάνετε σωστά, το περιεχόμενό σας ενδέχεται να είναι σε θέση να φέρει έσοδα μέσω διαφημίσεων ή πωλήσεων προϊόντων. Και τουλάχιστον, είναι ένας τρόπος να διατηρείτε επαφή με το ακροατήριό σας έως ότου είναι πρόθυμοι (και ικανοί) να ταξιδέψουν ξανά. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε μία από αυτές τις βιομηχανίες, ελπίζουμε ότι αυτό θα γεννήσει κάποιες ιδέες. Το κλειδί είναι να ανακατευθύνετε τις προσπάθειές σας και να χρησιμοποιείτε το χρόνο σας με σύνεση. Επειδή είναι πιθανόν αυτή η κατάσταση να ήρθε για να μείνει. Όσο ταχύτερα προσαρμόζεστε σε αυτό το δεδομένο, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα της επιχείρησής σας να επιβιώσει και ενδεχομένως να ευδοκιμήσει», τόνισε ο Gates.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Γιάννης Ρέτσος, σχολιάζοντας στο twitter την τοποθέτηση του Bill Gates, τον ευχαρίστησε και δήλωσε ότι «παρά το κτύπημα η ελληνική τουριστική βιομηχανία έχει το brand, τη γνώση και την καινοτομική προσέγγιση να τα καταφέρει».
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr