«Έχουν ήδη γίνει πολλά. Οι επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία τέσσερα χρόνια στα ξενοδοχεία, οι μισές εκ των οποίων σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων, έχουν φτάσει τα 5 δισ. ευρώ, ενώ μέχρι το 2023 θα ανέλθουν στα 6- 6,5 δισ. ευρώ. Επίσης έχουν ήδη αναβαθμιστεί αεροδρόμια και γίνονται και νέα έργα αναβάθμισης στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Και υπάρχουν ακόμη ευκαιρίες. Ο τουρισμός και η αύξησή του έχουν δημιουργήσει ενδιαφέρον για μια δεκάδα επόμενων αεροδρομίων, που ανάλογα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα θα μπορούσαν να αναπτυχθούν και αυτά, όπως το Ελ. Βενιζέλος και τα 14 αεροδρόμια της Fraport» ανέφερε ο κ. Θεοχάρης.
Παράλληλα, τόνισε ότι «ο τουρισμός μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας βρίσκεται στο καλύτερο σημείο του. Το 2019 επισκέφτηκαν τη χώρα μας πάνω από 1,8 εκατομμύρια Γάλλοι τουρίστες, περίπου 300.000 περισσότεροι από το 2017. Πρόκειται για μία αύξηση της τάξης του 7-8% στις αφίξεις και 14-15% στα έσοδα, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, που μας έφερε με πάνω από 1 δισ. έσοδα. Οι Γάλλοι τουρίστες προτιμούν τη χώρα μας, δεν προτιμούν όμως το μαζικό τουρισμό. Είναι τουρίστες που θέλουμε, υψηλού επιπέδου, διαβασμένοι, τους αρέσει ο πολιτισμός και η τοπική κουλτούρα. Υπάρχει πολύ μεγάλο πεδίο ανάπτυξης των διμερών σχέσεων στον τουρισμό».
Ο υπουργός Τουρισμού μάλιστα ανέφερε: «Έχουμε συγκεκριμένες επενδυτικές ευκαιρίες μέσω της ΕΤΑΔ και του ΤΑΙΠΕΔ, είμαστε ανοικτοί και μπορούμε να βοηθήσουμε σε σχέδια, όπως τα fast track, για να προχωρήσουν οι αδειοδοτήσεις γρήγορα. Το ίδιο ισχύει και για τις ιδιωτικοποιήσεις. Στην ΕΤΑΔ ανήκουν 277 τουριστικά ακίνητα σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων είναι 7 Μαρίνες, 31 εμβληματικά ξενοδοχεία «Ξενία», τα οποία θα αποδοθούν σταδιακά σε ιδιώτες και 20 εγκαταστάσεις ιαματικών πηγών, μεταξύ των οποίων αυτή του Καϊάφα.
Η κυβέρνηση και το υπουργείο Τουρισμού στηρίζουμε με πολύ μεγάλη έμφαση το brand της Ελλάδας, ώστε να έχουμε ακόμα μεγαλύτερες τουριστικές ροές στα επόμενα χρόνια. Παίρνουμε πρωτοβουλίες για τη γαστρονομία που έχουμε μείνει πίσω συγκριτικά με άλλες χώρες. Η Ελλάδα διαθέτει σημαντικά πλεονεκτήματα ως προς τη διατροφή και αυτά θα αναδείξουμε.
Ξεπερνώντας γραφειοκρατικές αγκυλώσεις για πρώτη φορά ξεκινήσαμε φέτος την καμπάνια από τις 15 Ιανουαρίου με σύνθημα το «AlwaysinSeason» και αυτό είναι κάτι που υποσχόμαστε πως θα κάνουμε κάθε χρόνο.
Τέλος, ξεκινάμε μια διαδικασία branding, ώστε μέσα στο στρατηγικό μας πλαίσιο, σε συνεργασία με ανθρώπους από την αγορά, όπως ο Steve Vranakis, ο οποίος για χρόνια έχει εργαστεί στη Google, να μοιραστούμε ιδέες και πρωτοβουλίες παγκόσμιας κλάσης για τον τουρισμό μας.
Για όλους αυτούς τους λόγους σας καλούμε να έρθετε να επενδύσετε στην Ελλάδα, να επενδύσετε στον ελληνικό τουρισμό».
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr