Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της FedHATTA, «είναι απόλυτα σαφές ότι αυτό το άρθρο λειτουργεί ως ανασταλτικός παράγοντας για την επιχειρηματικότητα των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων, κυρίως της Περιφέρειας, οι οποίες αδυνατούν να αντικαταστήσουν τα οχήματά τους, τα οποία παρ’ όλα αυτά κρίνονται κατάλληλα μετά τους τεχνικούς ελέγχους. Να σημειωθεί ότι στην Περιφέρεια κυρίως, τα τουριστικά γραφεία τα οποία χρησιμοποιούν τα οχήματα αυτά, δραστηριοποιούνται 7 μήνες ετησίως, που σημαίνει ότι στα 27 έτη λειτουργίας ενός τουριστικού λεωφορείου αντιστοιχεί αρκετά μικρότερος αριθμός χιλιομέτρων.
Μετά από σχετική συζήτηση με την αρμόδια επιτροπή του πανευρωπαϊκού οργάνου των Συνδέσμων Τουριστικών Γραφείων, για την ευρωπαϊκή νομοθεσία, πληροφορηθήκαμε ότι αυτό το άρθρο είναι μοναδικό στην Ευρώπη, καθώς σε καμία άλλη χώρα δεν συνιστάται αυτή η άτοπη ρύθμιση, τη στιγμή μάλιστα που οι χώρες οι οποίες παράγουν τα οχήματα, δεν έχουν αυτό τον περιορισμό.
Πέραν αυτού, δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας στις τουριστικές επιχειρήσεις, σε μια χρονική περίοδο που αυτό είναι πέρα από κάθε πραγματικότητα.
Είναι επιτακτική ανάγκη να αποσυρθεί το άρθρο αυτό ως αναχρονιστικό, καθώς αντιβαίνει στις προσπάθειές μας να αυξήσουμε και να τονώσουμε την τουριστική μας αγορά, να ανοιχτούμε σε νέες αγορές και να αυξήσουμε την τουριστική κίνηση στην Ελλάδα».
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Λύσανδρος Τσιλίδης: «Είναι αναγκαίο να ενισχυθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και όχι να καταδικάζονται με αυτή την ρύθμιση. Η επιδότηση για την απόκτηση νέων λεωφορείων, είναι το μέτρο που αντ’ αυτού βοηθά στην επιχειρηματικότητα, την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών και τον εμπλουτισμό του τουριστικού μας προϊόντος».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr