Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι παριστάμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν απευθείας από τους τοπικούς επαγγελματίες, μέσω skype συνδέσεων, για τις εναλλακτικές δράσεις που προσφέρει η περιοχή. Στην παρουσίαση δόθηκε έμφαση στα 50 μοναδικά πλεονεκτήματα (Unique Selling Points - USP) του προορισμού, όπως είναι οι καταδύσεις, το καγιάκ και η γιόγκα, οι πολιτιστικές διαδρομές στο πάρκο του Αριστοτέλη, η ιστιοπλοΐα στη μαρίνα της Νικίτης, ο γύρος του νησιού της Αμμουλιανής, η πεζοπορία στο Πόρτο Κουφό, το jeep safari στην Κασσάνδρα, μαγειρικά workshop κ.ά. Οι παραβρισκόμενοι συνομίλησαν με τους εκπροσώπους των επαγγελματικών και θεσμικών φορέων της Χαλκιδικής και με τη βοήθεια της τεχνολογίας περιηγήθηκαν σε πολιτιστικούς χώρους, αμπελώνες, παραδοσιακούς οικισμούς ή ακόμη και μέσα στη θάλασσα για να παρακολουθήσουν scuba diving.
Οι συμμετέχοντες δήλωσαν ενθουσιασμένοι από την καινοτομία και την αμεσότητα της παρουσίασης, ενώ οι influencers πραγματοποίησαν άμεσες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από την πλευράς της, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών διένειμε ηλεκτρονικά στο δίκτυο των επαφών της όλο το σχετικό υλικό, ενώ η προϊσταμένη της Υπηρεσίας, κα Ελένη Σκαρβέλη, τόνισε: «Την καλοκαιρινή περίοδο του 2019, η Χαλκιδική ξεχώρισε στην ολλανδική αγορά ως ο πρώτος προορισμός σε αύξηση των κρατήσεων, δίνοντας το έναυσμα στην επαγγελματική αγορά και στους εκπροσώπους των media να γνωρίσουν καλύτερα τον προορισμό και να ανταποκριθούν θετικά στην καινοτόμα βιωματική δράση της Υπηρεσίας μας για την προβολή της Χαλκιδικής με σύγχρονους όρους επικοινωνίας.»
Σημειώνεται ότι τον Μάιο του 2020 η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών και ο Οργανισμός Προβολής Χαλκιδικής προγραμματίζουν την υλοποίηση fam trip στην Χαλκιδική, στο οποίο θα λάβουν μέρος οι συμμετέχοντες στην παρουσίαση, ενώ σχεδιάζονται τρία ακόμα ομαδικά οργανωμένα ταξίδια με Ολλανδούς T.Οs.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr