Με τις κινήσεις αυτές εξελίσσεται από tour operator σε πάροχο ολοκληρωμένων ξενοδοχειακών υπηρεσιών, αποσκοπώντας, πάντα, σε μεγαλύτερες υπεραξίες σε σχέση με το χτες, όπου εστίαζε στην αερομεταφορά και την πώληση πακέτων διακοπών. Μάλιστα ο Όμιλος «μεταφέρει» θέσεις εργασίας από το εμπορικό του δίκτυο στο βορρά της Ευρώπης, (όπου πλέον οι πωλήσεις γίνονται digital και όχι από φυσικά σημεία), τόσο στον ευρωπαϊκό νότο, στις μονάδες φιλοξενίας, που έχει με στόχο την ανάπτυξη του ξενοδοχειακού του δικτύου. Δεν είναι τυχαίο ότι μόνο στην Ελλάδα o Thomas Cook έχει φέτος 1200 εργαζόμενους, 200 περισσότερους από πέρυσι, με θέσεις εργασίας όχι μόνο στην αλυσίδα των ξενοδοχείων αλλά και στη διοίκηση, το marketing κτλ., με γραφεία στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις. Όπως αναφέρει στο Reporter.gr ο David Child, επικεφαλής επικοινωνίας και marketing για ξενοδοχεία και Resorts, η κίνηση αυτή υποδηλώνει τη σημασία που δίνει στη χώρα η εταιρία, αλλά και στα σημεία όπου αναπτύσσεται η λεγόμενη οικονομία της φιλοξενίας. Μαζί με την Ισπανία, δε, η Ελλάδα αποτελούν τις βασικές «λοκομοτίβες» ανάπτυξης για τον μεγάλο Όμιλο.
Ένας καινοτόμος ξενοδόχος - hotelier
Παράλληλα, ο Thomas Cook προωθεί σε διεθνές επίπεδο, ένα ολοκληρωμένο μετασχηματισμό, φιλοδοξώντας να γίνει ένας φορέας που προσφέρει ολοκληρωμένες εμπειρίες διακοπών. Όπως αναφέρει στο Reporter.gr ο David Child, Head of Comms and Marketing Hotels & Resorts, στόχος του Thomas Cook είναι να φέρει «έναν εκδημοκρατισμό» στην οικονομία της φιλοξενίας. Επεξηγώντας το τι σημαίνει ο όρος «εκδημοκρατισμός» παραπέμπει στα μοντέλα λειτουργίας που υιοθετούνται στα brands Casa Cook και Cook Club. Εκεί, όπως αναφέρει, προτάσσεται μέσα από μια σειρά αρχιτεκτονικών επιλογών στις κατασκευές και τη διαμόρφωση προσφερόμενων υπηρεσιών μια διαδικασία, όπου οι ένοικοι των ξενοδοχείων μπορεί να αναπτύξουν κοινωνικές συνάφειες, να γνωριστούν και να αναπτύξουν φιλίες, να δουν από κοντά και να μάθουν το τι αντιπροσωπεύουν οι τοπικές κοινωνίες, όπου και τα ξενοδοχεία της Thomas Cook αλλά κι έτσι να λάβουν «προστιθέμενη αξία» στις διακοπές τους. Ουσιαστικά η Thomas Cook επιχειρεί να κάνει πιο προσιτές στα βαλάντια των ευρωπαίων καλύτερες ποιοτικά διακοπές, με «μπόλιασμα» της προσφερόμενης υπηρεσίας από την τοπική καθημερινότητα, προσφέροντας ολοκληρωμένες εμπειρίες φιλοξενίας σε μεγαλύτερα κοινά. Γι’ αυτό και αναπτύσσοντας όλα τα brands της, στοχεύει να απευθυνθεί ανάλογα σε εισοδηματικά στρώματα κρατώντας πάντα στο DNA της εταιρίας το ότι είναι κορυφαίος tour operator, αλλά πλέον όχι μόνο.
Ήδη φέτος θα λειτουργήσουν 5 Casa Cook, (το ένα από αυτά στα Χανιά που θα λειτουργεί ως franchise από την Domes Resorts), που αποτελεί μαζί με το Cook Club, τις βασικές καινοτομίες που προσφέρει. Παράλληλα μέχρι του χρόνου θα προσφέρει συνολικά στην αγορά 10 Casa Cook στη Μεσόγειο. Ήδη τα δύο από αυτά στα Χανιά και την Αίγυπτο είναι τα πρώτα family hotels, μια επιλογή που έγινε για να «κρατήσει» πελατολόγιο που στη δυναμική ηλικία των 30 – 45 το έχανε από τα Casa Cook λόγω… παιδιών.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr