(α) στην διεύρυνση του προσδιορισμού του «τουρισμού γιώτινγκ – yachting» που είναι στο Άρθρο 12 του Νομοσχεδίου,
(β) στην επισήμανση της ανάγκης βελτίωσης και εφαρμογής στρατηγικής ανάπτυξης του δικτύου τουριστικών λιμένων και μαρινών που είναι αρμοδιότητα του Υπουργείου Τουρισμού, και της γενικότερης επιτάχυνσης των διαδικασιών και των προϋποθέσεων αδειοδότησης, που αναφέρονται στο Μέρος Πέμπτο – Άρθρα 34-38, και
(γ) στην καθιέρωση εκπαιδευτικής διαδικασίας για την Ειδικότητα του Κυβερνήτου Τουριστικού Επαγγελματικού Σκάφους άνευ μονίμου πληρώματος, στο εκπαιδευτικό πλαίσιο των Σχολών του Υπουργείου Τουρισμού, και την ένταξη της Ειδικότητας στα ΙΕΚ του Υπουργείου, ως προσθήκη Άρθρου, στο Μέρος Έβδομο Περί τουριστικής Εκπαίδευσης,
(δ) στην Πρόταση θεσμοθέτησης ειδικής «Εθνικής Επιτροπής Θαλάσσιου Τουρισμού – Γιώτινγκ» στο πρότυπο της Επιτροπής για την Κρουαζιέρα, με την προσθήκη σχετικού Άρθρου στο Νομοσχέδιο.
Βεβαίως υπάρχουν και άλλα θέματα που μπορούν να διευκολύνουν την λειτουργία του κλάδου, και που αναλυτικά έχουν υποβληθεί σε λεπτομερές Υπόμνημα προς την Υπουργό Τουρισμού, που είναι είτε άμεσης αρμοδιότητας του Υπουργείου Τουρισμού, είτε συναρμοδιότητας με άλλα υπουργεία, και για τα οποία έγινε μία πρώτη, αλλά ημιτελής συνάντηση και αναμένεται επόμενη.
Επισημαίνεται ότι η τρέχουσα περίοδος που είναι σαφώς μειωμένης δραστηριότητας ναυλώσεων, λόγω της γνωστής εποχικότητας, προσφέρεται για να συζητηθούν όλα αυτά τα θέματα, και να επιλυθούν και προσδιοριστούν όπου χρειάζεται νέες ή αναμορφωμένες διαδικασίες ώστε η επόμενη τουριστική περίοδος να λειτουργήσει ομαλότερα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr