Η διοργάνωση της επιτυχημένης αυτής επαγγελματικής εκδήλωσης εντάσσεται στο πλαίσιο των στοχευμένων ενεργειών του ΕΟΤ, στη βάση των κατευθύνσεων της εθνικής τουριστικής πολιτικής του Υπουργείου Τουρισμού και της Υπουργού κας Έλενας Κουντουρά για την δυναμική προώθηση στις ξένες αγορές των ειδικών μορφών τουρισμού που προσφέρει η χώρα μας και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος 365 ημέρες το χρόνο.
Την εκδήλωση οργάνωσε η Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού Κάτω Χωρών, κα Ελένη Σκαρβέλη. Αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για στρατηγική επικοινωνία στην αγορά του Βελγίου κατά την περίοδο των προκρατήσεων του 2019, σε συνέχεια της αύξησης της επισκεψιμότητας το 2018 και δεδομένου ότι οι κρατήσεις για την Ελλάδα πραγματοποιούνται κατά 70% μέσω των τουριστικών πρακτορείων και κατά 85% από φλαμανδόφωνο κοινό. Παράλληλα οι προσκεκλημένοι είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε οινογευσία ελληνικών ΠΟΠ κρασιών και γευσιγνωσία ελληνικού βιολογικού λαδιού, σε εκδηλώσεις networking και σε κλήρωση δώρων που προσέφεραν οι Έλληνες συμμετέχοντες.
Τα τουριστικά προϊόντα και τις υπηρεσίες τους παρουσίασαν στους τουριστικούς πράκτορες 20 φορείς και επιχειρήσεις που συμμετείχαν από την Ελλάδα και το Βέλγιο: η Ένωση Ξενοδόχων Χίου, η Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλλονιάς, ο Oργανισμός Τουριστικής Προβολής Χαλκιδικής, η Aegean Airlines, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Grecotel, Κipriotis Hotels, Aldemar Hotels & Spa, Acrotel Hotels & Resorts, Akrathos Beach Hotel, Anthemus Sea Beach Hotel & Spa, Daios Hotels, Ermia Hotels & Rerorts, Vasia Hotels & Villas, οι εταιρείες διαχείρισης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Inova Hospitality Management & Hotel Brain, το τουριστικό πρακτορείο Joysters, η Travelncycling, οι Βέλγοι Tour Operators που προσφέρουν εξειδικευμένα προγράμματα για την Ελλάδα Essential Greece και Expair Tours και η Exclusive Destinations που ειδικεύεται σε τουρισμό πολυτελείας.
Είχε προηγηθεί ειδική επικοινωνιακή καμπάνια του ΕΟΤ στην τουριστική πλατφόρμα Travel 360, η οποία διαθέτει ιδιαίτερα ευρύ δίκτυο επαφών στο χώρο των επαγγελματιών τουρισμού στο Βέλγιο και στην Ολλανδία, με στόχο τη μεγιστοποίηση της προβολής. Οι ελληνικές συμμετοχές προβλήθηκαν μέσω ειδικών newsletters σε 13.500 επαγγελματίες στο Βέλγιο και στην Ολλανδία, στοχευμένης αρθογραφίας και internet banners που είδαν 12.500 μοναδικοί επισκέπτες της ιστοσελίδας www.travel360benelux.com, όπως επίσης και από την live streaming μετάδοση, με στιγμιότυπα από την εκδήλωση, μέσω τoυ διδικτυακού τόπου www.ilovegriekenland.nl.
Στο μεταξύ, προβλήθηκε στην Ολλανδία η ολλανδική τηλεοπτική παραγωγή «Boer zoekt Vrouw» (Αγρότης μόνος ψάχνει) που πραγματοποίησε γυρίσματα στην Αθήνα από τις 24 έως τις 27 Ιουλίου 2018. Την Αθήνα είχε προτείνει στην εταιρεία παραγωγής Blue Circle They, η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Κάτω Χωρών, στο πλαίσιο της στρατηγικής επικοινωνίας του ΕΟΤ για την προβολή της ελληνικής πρωτεύουσας, ως ιδανικού προορισμού city break, στην δυναμική τουριστική αγορά της Ολλανδίας. Σημειώνεται ότι κάθε 50λεπτο επεισόδιο έχει 3.1 εκατομμύρια θεατές και διαδικτυακή προβολή με σημαντικό διαφημιστικό όφελος για τους προβαλλόμενους προορισμούς.
Το επεισόδιο της 25ης Νοεμβρίου είναι διαθέσιμο στον σύνδεσμο: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/uitzendingen/2018/12-citytrips
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr