Συγκεκριμένα, χωριστά άρθρα έχουν δημοσιευθεί για την Αράχοβα (https://griekenland.net/vasteland/centraal-griekenland/arachova), τους Δελφούς (https://griekenland.net/vasteland/centraal-griekenland/delphi), το χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού (https://griekenland.net/vakanties/wintersport/parnassos-ski-resort), το Γαλαξίδι (https://griekenland.net/vasteland/centraal-griekenland/galaxidi), την Ναύπακτο (https://griekenland.net/vasteland/centraal-griekenland/nafpaktos), το Λουτράκι (https://griekenland.net/vasteland/peloponnesos/loutraki) και τη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου (https://griekenland.net/vasteland/centraal-griekenland/rio-antirrio-brug).
Η συνδυαστική αυτή προβολή δίνει τη διάσταση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού κάθε περιοχής και μάλιστα σε ένα κοινό, όπως το ολλανδικό, που αναζητεί ποιοτικά στοιχεία για τις διακοπές του. Με δεδομένη δε τη μεγάλη απήχηση του συγκεκριμένου Μέσου (Facebook 40.000 ακόλουθοι, Instagram 2.000 και περιοδικό KALA MAGAZINE σε 7.500 αντίτυπα), η προβολή των περιοχών του Κορινθιακού είναι σημαντική για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από την Ολλανδία, αλλά ακόμα και το Βέλγιο όπου έχει αναγνωσιμότητα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr