Τα δυο έντυπα που απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού διαβάζονται από εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες και κυκλοφορούν στο σύνολο των δικτύων των τουριστικών γραφείων ,πρακτόρων, υπηρεσιών και συγκοινωνιακών μέσων της Μεγάλης Βρετανίας.
Πρόκειται για το ΑΒΤΑ Magazine και το περιοδικό TRAVEL TRENDS 2018 ,τεύχη Φεβρουαρίου. Το δεύτερο φιλοξενεί αφιερώματα σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς του κόσμου όπως Ιαπωνία, Κέιπ Τάουν, Φλόριντα, Πενσυλβανία, Νέα Υόρκη, Περθ, Περούντζια και σ’ αυτούς συμπεριλαμβάνεται η Ελλάδα και η Κύπρος.
Στην ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώριση της Θεσσαλονίκης στο Travel Trends προβάλλονται 5 ισχυρά ατού της πόλης : Γαστρονομία, πολυπολιτισμική Θεσσαλονίκη , η αγορά της(ψώνια), τα μνημεία UNESCO και η «Πόλη των Νέων».
Στην έκδοση του ΑΒΤΑ Magazine φιλοξενείται η καταχώριση που προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως πρωτεύουσα της Γαστρονομίας, συνοδευόμενη και αυτή με το γνωστό λογότυπο “Many Stories, One heart”.
«Η στόχευση μας,στην περίπτωση αυτή, είναι οι tour operators και οι επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ. Βρετανία», επισήμανε η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης-Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, κ. Βούλα Πατουλίδου, με αφορμή τις καταχωρίσεις στα δυο περιοδικά.
«Η Βρετανία, πρόσθεσε, είναι μια παραδοσιακή μας αγορά. Θέλουμε πολύ να ανακάμψει ο αριθμός των Βρετανών τουριστών στη Θεσσαλονίκη. Εκπρόσωποι της ΑΒΤΑ έχουν οι ίδιοι διαπιστώσει και μας το έχουν επισημάνει ήδη στις κατ’ ιδίαν συναντήσεις ότι η Θεσσαλονίκη είναι ιδανική ως city break και στη σχέση value for money για Βρετανούς τουρίστες. Γι’ αυτό το λόγο , δίνουμε έμφαση στην προβολή σε βρετανικά μέσα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr