Υλοποιώντας το στρατηγικό της σχεδιασμό με στόχευση και την ελκυστική αμερικανική αγορά, η Περιφέρεια Κρήτης με την συμμετοχή της στην διεθνή έκθεση έκανε αισθητή την παρουσία της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο κοινό της Νέας Υόρκης.
Με συγκεκριμένο πλάνο που βασίζεται σε αποτελέσματα μελετών, η Κρήτη προβάλλει στοχευμένα το τουριστικό της προϊόν και σύμφωνα με μελέτη της ΕΕ (Marketing Strategies for Tourism Destinations) η αμερικανική αγορά εξερχόμενου τουρισμού χαρακτηρίζεται από επισκέπτες που έχουν «βαθιές αναζητήσεις», επιθυμούν αυθεντικές και αυτό-εκπληρούμενες εμπειρίες, προορισμούς με καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ενδιαφέρουσες και ποικίλες δραστηριότητες και μοναδικά τουριστικά προϊόντα.
Το περίπτερο της Κρήτης, στο πλαίσιο της 15ης Διεθνούς Έκθεσης «New York Times Travel Show», επισκέφθηκε πλήθος δημοσιογράφων μεγάλων ΜΜΕ, επαγγελματιών της αερικανικής τουριστικής αγοράς, εκπρόσωποι της ομογένειας και μεγάλος αριθμός επισκεπτών που εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον να επισκεφθούν σύντομα την Κρήτη.
Από πλευράς διπλωματικών αρχών το περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης επισκέφθηκαν ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη Δρ. Κωνσταντίνος Κούτρας, ο αναπληρωτής ΜΑ στον ΟΗΕ πρέσβης Διονύσιος Καλαμβρέζος και ο γενικός πρόξενος της Κύπρου πρέσβης Βασίλειος Φιλίππου.
Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησαν ο εντεταλμένος σύμβουλος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Κώτσογλου, τα στελέχη του τμήματος Τουρισμού της Π.Ε. Ηρακλείου Νίκος Αλεξάκης, και Π.Ε. Λασιθίου Μαρία Λαβδάκη.
Ο Κυριάκος Κώτσογλου για την συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης στην αμερικανική έκθεση τουρισμού δήλωσε: «Η Περιφέρεια Κρήτης, με εξωστρέφεια και προσπαθώντας να βελτιώσει συνεχώς το πρόγραμμα της τουριστικής της προβολής, επεκτείνει τις δράσεις της προς την αγορά των ΗΠΑ και την Νέα Υόρκη, μια πόλη που δίκαια για αυτό-χαρακτηρίζεται ως το κέντρο του κόσμου.
» Μέσα από τις μελέτες που η Περιφέρεια Κρήτης έχει χρηματοδοτήσει και υλοποιήσει, έχει διαπιστώσει ότι το προφίλ του Αμερικανού και του Νεοϋορκέζου επισκέπτη ταιριάζει απόλυτα με το φυσικό, γεωγραφικό, ιστορικό και κοινωνικό περιβάλλον της Κρήτης.
Παράλληλα, η Ομογένεια της Κρήτης, οι υπηρεσιακοί παράγοντες και ο σχεδιασμός της επόμενης σαιζόν, προβλέπουν περαιτέρω εξέλιξη των δράσεων προβολής της Περιφέρειας Κρήτης, με νέες συμμετοχές και εκδηλώσεις προβολής, ώστε η Κρήτη να λάβει τη θέση που τις αναλογεί και σε αυτή την πολύ σημαντική παγκόσμια αγορά».
Η αμερικανική τουριστική αγορά αρχίζει να δείχνει και πάλι τα τελευταία χρόνια τη δυναμική της και σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας συμβούλων BDRC με τίτλο "Global Passenger Study" και δείγμα 16.000 Αμερικανών πολιτών που ταξίδεψαν στο εξωτερικό προέκυψαν ενδιαφέροντα στοιχεία για τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες και συγκεκριμένα:
- οι Αμερικανοί δαπανούν περισσότερα χρήματα για διακοπές στο εξωτερικό σε σχέση με άλλες εθνικότητες
- είναι ανοιχτοί να εξερευνήσουν την τοπική κουλτούρα και επισκέπτονται τα τουριστικά αξιοθέατα
- το 72% ταξιδεύει αεροπορικώς
- κάνουν κατά μέσο όρο τέσσερα ταξίδια αναψυχής το χρόνο στο εξωτερικό και 28 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία
- έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά πληθυσμού που ανήκει στη γενιά των baby boomers (διαθέτουν μεγαλύτερη ευχέρεια για ταξίδια σε σχέση με τις υπόλοιπες)
- επιλέγουν ανώτερη κατηγορία ξενοδοχείων σε ποσοστό 78%, κατηγορία πολυτελείας 45% και μεσαία κατηγορία 45%.
Η Ευρώπη είναι ο κορυφαίος προορισμός για τους Αμερικανούς τουρίστες με αύξηση 17% (US National Travel & Tourism Office) και αγαπούν την Ελλάδα. Είναι από τους αγαπημένους τους προορισμούς καθώς λατρεύουν την ιστορία και τον πολιτισμό μας. Σταδιακά βελτιώνεται η παρουσία της Ελλάδας στις σημαντικές τουριστικές εκθέσεις στις ΗΠΑ σε σύγκριση με την ελληνική παρουσία σε αντίστοιχες ευρωπαϊκές εκθέσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr