Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα η Marketing Greece έχει σχεδιάσει ή υλοποιήσει σημαντικές καμπάνιες προβολής – ενδεικτικά αναφέρονται οι καμπάνιες της Θεσσαλίας, της Δυτικής Ελλάδας, της Στερεάς Ελλάδας, της Αθήνας, της Λέσβου κ.α. – αλλά έχει δημιουργήσει και νέα προϊόντα, όπως η πλατφόρμα Blogtrotters που αναπτύχθηκε σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean Airlines και η digital καμπάνια (digital travel show) Wanderlust Greece, τα οποία βασίζονται σε υλικό και σε αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενούμενων ξένων και ελλήνων influencers (bloggers, vloggers) αντίστοιχα.
Μάλιστα χτες, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα μιλώντας σε εκπροσώπους του τύπου τόνισε ότι «η Marketing Greece είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς».
Όπως ανέφερε σκοπός των ενεργειών της Marketing Greece είναι η βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν αλλά και η ανάδειξη νέων στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως η ισχυρότερη διασύνδεση του τουρισμού με τον Πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα.
Μέχρι σήμερα το discovergreece.com, που έχει δημιουργηθεί από τη Marketing Greece, έχει 16,6 εκατομμύρια page vews, 1,1 εκατ. φίλους στα social media, ενώ οι αναρτήσεις της έχουν φτάσει σε 550 εκατ. δέκτες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα το 88% όσων έχουν δει το discovergreece θα το συνέστηναν σε φίλους τους.
Όπως ανέφερε η κα Δρέττα, «στρατηγικοί στόχοι αυτό το διάστημα για το discovergreece.com είναι: Πρώτον, η περαιτέρω ενίσχυση τουdiscovergreece.com ούτως ώστε να αυξήσει τη διείσδυσή του σε ακόμα μεγαλύτερο εύρος κοινών-στόχων και δημογραφικών ομάδων στις τουριστικές αγορές ενδιαφέροντος.
Δεύτερον, η κεφαλαιοποίηση της δυναμικής του, με σχεδιασμό και προσφορά περισσότερων υπηρεσιών και νέων προϊόντων marketing και προβολής για την ελληνική τουριστική αγορά, με γνώμονα πάντα την αμφίδρομη προστιθέμενη αξία για το τουριστικό προϊόν και τις επιχειρήσεις.»
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr