Τα παραπάνω τόνισε η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, της εταιρείας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που ιδρύθηκε το 2013 από το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κατά τη διάρκεια της ολοκληρωμένης παρουσίασης που πραγματοποίησε σήμερα.
Κατά την παρουσίαση αναλύθηκαν η δομή και ο τρόπος λειτουργίας της εταιρείας, παρουσιάστηκαν τα πλέον χαρακτηριστικά έργα που έχει αναλάβει και οι κυριότερες καμπάνιες που έχει υλοποιήσει το τελευταίο διάστημα, ενώ έγινε αναφορά και στον σχεδιασμό και τα νέα προϊόντα της εταιρείας για το εγγύς μέλλον.
Όπως τόνισε, μεταξύ άλλων η κα Δρέττα, «η Marketing Greece είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς».
Κύριο στοιχείο της δραστηριότητας της εταιρείας είναι η μελέτη, ο σχεδιασμός και η στόχευση για την υλοποίηση καινοτόμων ενεργειών προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσα από ευρύτερες συνέργειες και συντονισμένες κινήσεις.
Η Marketing Greece έχει σχεδιάσει ή υλοποιήσει σημαντικές καμπάνιες προβολής – ενδεικτικά αναφέρονται οι καμπάνιες της Θεσσαλίας, της Δυτικής Ελλάδας, της Στερεάς Ελλάδας, της Αθήνας, της Λέσβου κ.α. – αλλά έχει δημιουργήσει και νέα προϊόντα, όπως η πλατφόρμα Blogtrotters που αναπτύχθηκε σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean Airlines και η digital καμπάνια (digital travel show) Wanderlust Greece, τα οποία βασίζονται σε υλικό και σε αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενούμενων ξένων και ελλήνων influencers (bloggers, vloggers) αντίστοιχα.
Η δραστηριότητα της Marketing Greece στοχεύει και στηρίζεται:
Στις συνεργασίες και συνέργειες, ως θεμελιώδες στοιχείο της φιλοσοφίας της
Στην κάλυψη, γεωγραφικά, όλης της Ελλάδας
Στην προώθηση του προορισμού και όχι μεμονωμένα της επιχείρησης
Στη προσφορά τεχνογνωσίας, ιδίως προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Στην παρακολούθηση και ανάλυση των διεθνών τάσεων για το τουριστικό marketing
Στην επένδυση στην αξία του digital
Στην ευθυγράμμιση των ενεργειών marketing με τις στρατηγικές κατευθύνσεις του ΣΕΤΕ
Για τις παραγωγές και τις δράσεις της, η Marketing Greece – η οποία είναι εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα – απευθύνεται σε όλη την τουριστική κοινότητα της χώρας, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα (ΟΤΑ, κλαδικούς συνδέσμους και ενώσεις, επιχειρήσεις) καθώς και σε φορείς και επιχειρήσεις, η δραστηριότητα των οποίων εμπλέκεται στις σφαίρες επιρροής της τουριστικής οικονομίας.
Η πλατφόρμα discovergreece.com αποτελεί το βασικό «όχημα» της Marketing Greece στο διαδικτυακό περιβάλλον και φέτος θα ξεπεράσει τα 3 εκατ. επισκέψεις.
Σε συνδυασμό με την ψηφιακή κοινότητα των 1,1 εκατ. χρηστών που έχει αναπτυχθεί στα μέσα κοινωνικής του δικτύωσης, αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα μέσα για την προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών αλλά και μέσω αυτών, των επιχειρήσεων του τουρισμού και άλλων τομέων που διασυνδέονται με το τουριστικό προϊόν.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν, το discovergreece.com, σήμερα προσφέρει έναν εντυπωσιακό πλούτο πρωτογενούς περιεχομένου (stories, φωτογραφίες, videos κοκ) το οποίο, διαχρονικά, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχει σημειώσει 550 εκατ. impressions εκ των οποίων ένα 5% (27 εκατ.) έχει εκφράσει ενεργά το feedback του για τους προορισμούς και εμπειρίες που προβάλλονται, επηρεάζοντας το δυνητικό χάρτη τουριστικών επιλογών του.
Όπως ανέφερε η κα Δρέττα, στρατηγικοί στόχοι αυτό το διάστημα για το discovergreece.com είνα πρώτον, η περαιτέρω ενίσχυση του discovergreece.com ούτως ώστε να αυξήσει τη διείσδυσή του σε ακόμα μεγαλύτερο εύρος κοινών-στόχων και δημογραφικών ομάδων στις τουριστικές αγορές ενδιαφέροντος. Δεύτερον, η κεφαλαιοποίηση της δυναμικής του, με σχεδιασμό και προσφορά περισσότερων υπηρεσιών και νέων προϊόντων marketing και προβολής για την ελληνική τουριστική αγορά, με γνώμονα πάντα την αμφίδρομη προστιθέμενη αξία για το τουριστικό προιόν και τις επιχειρήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr