Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Μετά την περσινή ανεπανάληπτη επιτυχία του #IntimissimiLovesSantorini project, το οποίο χαρατηρίστηκε ως «η πιο δυνατή digital ενέργεια επικοινωνίας και προώθησης προορισμού και ξενοδοχείων που έχει γίνει ποτέ στην χώρα μας», συγκεντρώνοντας περί τα 30.000.000 views σε ένα 48ωρο, η HotelBrain προωθεί και φέτος τη σύνδεση της ξενοδοχίας και της μόδας –τις 2 από τις πιο δυνατές βιομηχανίες της νέας εποχής.
Αυτή τη φορά, συνεργάζεται με την Calzedonia στο #GirlsGanginMykonos project. Στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, το διάσημο για το lifestyle του νησί των Ανέμων, καθώς και 9 συνεργαζόμενα με τη HotelBrain ξενοδοχεία υποδέχονται 13 διεθνείς bloggers, οι οποίες θα φωτογραφηθούν και θα βιντεοσκοπηθούν για τις ανάγκες της παγκόσμιας digital advertising campaign #GirlGang του ισχυρού ιταλικού fashion brand.
Κάτω από την ομπρέλα του hashtag #GirlsGanginMykonos, οι εικόνες της Μυκόνου και της εμπειρίας της ελληνικής φιλοξενίας, αναμένεται να αγγίξουν τα μάτια, αλλά και την «wish I was here” επιθυμία δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ανά τον κόσμο.
Οι social media influencers που θα φιλοξενηθούν από τις 6 έως και τις 8 Ιουνίου στα συνεργαζόμενα με τη HotelBrain ξενοδοχεία, καταφθάνουν στη Μύκονο από όλα τα σημεία του ορίζοντα – από τη Ρωσία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, μέχρι τη Μεγ. Βρεταννία και το Χονγκ Κονγκ- φέρνοντας μαζί τους τους περισσότερους από 10.000.000 followers τους (σε instagram + facebook).
Το #GirlsGanginMykonos project, θα μεταδίδεται παράλληλα και καθ’ όλη τη διάρκειά του, ζωντανά από τον επίσημο Instagram λογαριασμό της Calzedonia, ενώ θα προωθηθεί και από τα social media των affiliations, στα οποία είναι μέλη τα ξενοδοχεία, όπως για παράδειγμα, τα Small Luxury Hotels of the World και τα Preferred Hotels, πολλαπασιάζονταις έτσι την επικοινωνιακή δύναμη της ενέργειας.
Τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η HotelBrain και τα οποία συμμετέχουν στο “#GirlsGanginMykonos, ” project είναι τα ακόλουθα:
Absolut http://www.absolutmykonos.com/,
Archipelagos http://www.archipelagos.gr/
Casa del Mar http://www.casadelmarmykonos.com/en/,
Delight Boutique hotel https://www.delightmykonos.com/,
Dreambox Mykonos Suites https://www.dreamboxmykonos.com/,
Kirini My Mykonos Retreat, http://www.kirinimymykonosretreat.com,
My Mykonos Hotel https://mymykonoshotel.com/ ,
Mykonos No5 https://www.mykonosnumberfive.com/,
Mykonos Princess https://www.princessofmykonos.gr/,
Η Hotel Brain
H HotelBrain είναι η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων στην Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της 200 ξενοδοχεία σε περισσότερους από 65 προορισμούς σε 8 χώρες.
Η HotelBrain βραβεύεται σταθερά τα 3 τελευταία χρόνια με World Travel Αward ως η «Κορυφαία Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων» στην Ευρώπη, ενώ με το #IntimmisimiLovesSantorini project απέσπασε Χρυσό Βραβείο στα φετινά Τourism Awards.
Η Calzedonia
Το brand Calzedonia αποτελεί ένα αληθινό, ιταλικό success story. Όλα ξεκίνησαν στη Βερόνα με τη δημιουργία του CALZEDONIA GROUP, ένα δυνατό και ευρέως διαδεδομένο franchising network που μετράει σήμερα πάνω από 3500 καταστήματα σε περισσότερες από 33 χώρες στον κόσμο.
Η CALZEDONIA ήταν το πρώτο brand του Group που ήδη από το 1987, κατέκτησε τις αγορές του beachwear και της κάλτσας, προσφέροντας αυθεντικά και μοδάτα προϊόντα σε υψηλά ανταγωνιστική αναλογία ποιότητας / τιμής. Το καταναλωτικό κοινό βρίσκει στην αλυσίδα καταστημάτων CALZEDONIA κάλτσες (γυναικείες, ανδρικές, παιδικές), καλσόν (γυναικεία, παιδικά), μαγιό (γυναικεία, ανδρικά, παιδικά) και beachwear.