Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Με δεοδομένο ότι η μεσαία τάξη στην Κίνα θα είναι 630 εκατομμύρια το 2020, ενώ σήμερα είναι στα 230 εκατομμύρια ανοίγονται λαμπρές προοπτικές για τον ελληνικό τουρισμό εφόσον επιδιωχτεί η ανάληψη σοβαρών πρωτοβουλιών προώθησης. Αυτό τόνισε ο κ. Γιώργος Δρακόπουλος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος tourism generis, Ειδικός Σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (ΠΟΤ) και Certified Instructor του COTRI στο πλαίσιο ειδικού σεμιναρίου της εταιρίας tourism generis, για τη σημασία της κινεζικής αγοράς για τον Ελληνικό Τουρισμό, με τίτλο "Chinese Tourist Welcome".
Όπως τόνισε ο κ. Δρακόπουλος το 2016 αναμένεται να κλείσει με περίπου 160 εκατομμύρια Κινέζους να ταξιδεύουν όντας πλέον μια από τις τρεις εθνότητες ανά τον κόσμο που ταξιδεύουν περισσότερο (Αμερικανοί και Γερμανοί οι άλλοι). Μόνο στην Ιταλία 2,183 εκατομμύρια Κινέζοι πηγαίνουν ως τουρίστες αναδεικνύοντας τη γειτονική χώρα ως πρώτο προορισμό σε δημοφιλία και δείχνοντας τη δυναμική που θα μπορούσε να έχει η χώρα μας.
Όπως ανέφερε ο κ. Δρακόπουλος η Ελλάδα μέχρι σήμερα, για πολλούς και διάφορους λόγους, δεν έχει καταφέρει να αποσπάσει το μερίδιο αγοράς που φαίνεται ότι δικαιούται βάσει των ερευνών δημοφιλίας της ανάμεσα στους Κινέζους ταξιδιώτες. Ακόμα, με δεδομένη την ανάγκη του Ελληνικού Τουρισμού για άντληση πελατείας από όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές, είναι προφανές ότι η αγορά της Κίνας πρέπει να τεθεί ως προτεραιότητα στο βραχυπρόθεσμο σχεδιασμό ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού. Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο απαιτείται εστίαση σε συγκειριμένη περιοχή της Κίνας ή περιοχές αλλά και η διασφάλιση αξιόπιστων στατιστικών, αλλά και σωστής εκπαίδευσης των στελεχών που θα υποδέχονται τους Κινέζους τουρίστες.
Σκοπός του σεμιναρίου της tourism generis, ήταν να υποστηρίξει την ελληνική τουριστική αγορά στην προσπάθειά της για την προσέλκυση κι εξυπηρέτηση Κινέζων τουριστών, μέσω:
• της κατανόησης των ιδιαιτεροτήτων & χαρακτηριστικών των Κινέζων τουριστών
• της τμηματοποίησης της κινεζικής αγοράς
• της προσαρμογής της προσφοράς των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων
• του τρόπου επικοινωνίας και προώθησης πωλήσεων στην Κίνα.
Το σεμινάριο απευθύνθηκε σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων από ολόκληρο το φάσμα της τουριστικής προσφοράς.
Γιώργος Αλεξάκης