Η tourism generis, αναγνωρίζοντας τη σημασία της κινεζικής αγοράς για τον Ελληνικό Τουρισμό, διοργανώνει το σεμινάριο : «Chinese Tourist Welcome», ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Chinese Outbound Tourism Research Institute - COTRI .
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να υποστηρίξει την ελληνική τουριστική αγορά στην προσπάθειά της για την προσέλκυση κι εξυπηρέτηση Κινέζων τουριστών, μέσω:
- της κατανόησης των ιδιαιτεροτήτων & χαρακτηριστικών των Κινέζων τουριστών
- της τμηματοποίησης της κινεζικής αγοράς
- της προσαρμογής της προσφοράς των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων
- του τρόπου επικοινωνίας και προώθησης πωλήσεων στην Κίνα.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων από ολόκληρο το φάσμα της τουριστικής προσφοράς:
- ξενοδοχεία
- TOs & ΤΑs
- μεταφορικές εταιρείες (αεροπορικές, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, πούλμαν, κρουαζιέρες, γιώτινγκ)
- εταιρείες υποδομών (αεροδρόμια, λιμένες, μαρίνες)
- οργανωτές συνεδρίων & εκδηλώσεων
- εστιατόρια
- εμπορικά κέντρα & καταστήματα ειδών πολυτελείας
- καζίνο
- μουσεία-αξιοθέατα
- οργανισμούς τουρισμού.
Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο κ. Γιώργος Δρακόπουλος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος tourism generis, Ειδικός Σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (ΠΟΤ) και Certified Instructor του COTRI. Σύμφωνα με όσα αναφέρει στο Reporter.gr o Γιώργος Δρακόπουλος φέτος ταξίδεψαν στο εξωτερικό πάνω από 133 εκατ. Κινέζοι τουρίστες και εξ αυτών στην Ευρώπη αφίχθησαν 27 εκατ.. Ωστόσο με βάση τα στατιστικά στην Ελλάδα φθάνει ένας πολύ μικρός αριθμός (στο υπουργείο Τουρισμού τους υπολογίζουν σε 150.000, ενώ η ΕΛΣΤΑΤ στους 60.000). Οι διαφορές οφείλονται και στο γεγονός ότι άλλοι έρχονται απευθείας στη χώρα μας και άλλοι μέσω άλλων ευρωπαϊκών χωρών που ανήκουν στη Σένγκεν και συνεπώς δεν καταμετρούνται επισήμως. Ανεξάρτητα, πάντως, από τον ακριβή αριθμό, δεν παύει αυτός να είναι πολύ μικρός σε σύγκριση με τη δημοφιλία που έχει η χώρα μας στην Κίνα. Για να αυξηθεί ο αριθμός των Κινέζων επισκεπτών, σημειώνει ο κ. Δρακόπουλος, χρειάζεται να γίνουν στοχευμένες ενέργειες, π.χ. να γίνουν τα ξενοδοχεία πιο ελκυστικά στους Κινέζους τουρίστες, όπως να υπάρχει ως επιλογή ένα ασιατικό πρωινό ή ακόμη η δυνατότη-τα παροχής πόσιμου ζεστού νερού, καθώς οι Κινέζοι συνηθίζουν να πίνουν το νερό τους ζεστό, όπως και επιπλέον χάρτες, φυλλάδια και κανάλια στην κινεζική γλώσσα.
Για περισσότερες πληροφορίες (http://www.tourism-generis.com/el/Chinese-Tourist-Welcome-Seminar-1147.htm)
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr